مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: افزایش و بهبود خدمات الکترونیکی ثبت احوال در شهرستان‌ها خواستار افزایش پهنای باند دیتاست. به گزارش پیارمبه نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی ضمن ارائه عملکرد حوزه ثبت وقایع حیاتی در هرمزگان، اظهار داشت: پدیده‌های دیرثبتی و کم‌ثبتی می‌تواند به عنوان چالشی ...

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: افزایش و بهبود خدمات الکترونیکی ثبت احوال در شهرستان‌ها خواستار افزایش پهنای باند دیتاست.

خبرگزاری فارس: افزایش خدمات ثبت احوال خواستار افزایش پهنای باند دیتاست

به گزارش پیارمبه نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی ضمن ارائه عملکرد حوزه ثبت وقایع حیاتی در هرمزگان، اظهار داشت: پدیده‌های دیرثبتی و کم‌ثبتی می‌تواند به عنوان چالشی بزرگ در پیش روی سیستم ثبت احوال و حوزه آماری کشور باشد که در این راستا باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد.

به گفته وی، برنامه پوشش کامل ثبت رویدادهای حیاتی، حرکت‌های راهبردی در راستای بهبود و گسترش حوزه ثبتی کشور را فراهم می‌سازد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان همچنین یادآور شد: فعالیت‌های مرتبط به حوزه ثبت وقایع حیاتی، در واقع فعالیتی قانونی و بین‌بخشی است که انجام هر چه بهتر آن نیازمند همکاری بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف و مربوطه است.

عسکری‌زاده بر ثبت به موقع وقایع حیاتی در هرمزگان تاکید و افزود: نباید فراموش کرد که امروزه گردآوری به موقع اطلاعات آماری از اهمیت بالایی برخوردار است.

گل محمد بامری معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز در ادامه افزود: ثبت احوال در امور مختلف کشور جایگاهی مهم و اساسی دارد و به عنوان نهادی که تنظیم و صدور اسناد هویتی را به عهده دارد از جایگاهی ارزنده برخوردار است.

وی با بیان اینکه اهمیت ثبت احوال به خوبی برای همگان مشخص است، افزود: ثبت احوال هرمزگان در زمینه فعالیت‌های محوله تاکنون عملکرد خوبی داشته است و در این راستا کسب عنوان‌های کشوری نشان دهنده عملکرد خوب و مناسب آن است.

معاون سیاسی امنیتی هرمزگان با بیان اینکه امروز هم افراد و هم نهادها به خدمات و آمار ثبتی نیاز دارند، بر لزوم همکاری دستگاه‌هایی همانند سلامت و پلیس و همچنین فرمانداری‌ها با ثبت احوال تأکید کرد.

بامری در این راستا هرمزگان را از جمله استان‌هایی ذکر کرد که پوشش امور ثبتی به خوبی در آن توسعه یافته است و گفت: نقش ثبت احوال در تمامی امور دارای جایگاهی ویژه برای برنامه‌ریزان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2628

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.