تهران – ˈ همام سعیدˈ، رهبر جماعت اخوان المسلمین اردن استقبال مقامات این کشور از ˈبنیامین نتانیاهوˈ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم و سرپوش گذاشتن مراجع رسمی بر سفر نتانیاهو به امان را تقبیح کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی گفت: ملت اردن حق دارد از ماهیت مذاکرات این جنایتکار در اردن ...

تهران – ˈ همام سعیدˈ، رهبر جماعت اخوان المسلمین اردن استقبال مقامات این کشور از ˈبنیامین نتانیاهوˈ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم و سرپوش گذاشتن مراجع رسمی بر سفر نتانیاهو به امان را تقبیح کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی گفت: ملت اردن حق دارد از ماهیت مذاکرات این جنایتکار در اردن اطلاع پیدا کند.

همام سعید ضمن مخالفت با این سفر، تصریح کرد: نتانیاهو یک افراطی است که سعی دارد ماهیت عربی و اسلامی بیت المقدس را محو کند و به همین دلیل به شهرک سازی در سرزمین اشغالی ادامه می دهد.

این جنبش در ادامه تصریح دارد که سران امان، نتانیاهو را دشمن نمی دانند اما ملت اردن هرگز چنین سفرهایی را بر نمی تابد.

حزب عمل اسلامی اردن نیز استقبال مقامات امان از بنیامین نتانیاهو را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نشانگر تداوم گره خوردگی سیاست خارجی امان به توافقنامه وادی عربه است که این امر با خواست اردنی ها تضاد دارد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو مخفیانه راهی امان شده و با پادشاه این کشور درباره سوریه گفت و گو کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2622

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.