گروه اسناد و اطلاع رسانی- خلق حماسه ای بزرگ و ماندگار مانند نهم دی سال ۱۳۸۸ که با خروش انقلابی میلیون‏ ها ایرانی در سراسر کشور رقم خورد، یک بار دیگر حقیقت بزرگ همبستگی ملت و ولایت را آشکار ساخت.   تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبری در این روز به حدی پررنگ و ...

گروه اسناد و اطلاع رسانی- خلق حماسه ای بزرگ و ماندگار مانند نهم دی سال ۱۳۸۸ که با خروش انقلابی میلیون‏ ها ایرانی در سراسر کشور رقم خورد، یک بار دیگر حقیقت بزرگ همبستگی ملت و ولایت را آشکار ساخت.

 

تجدید میثاق مردم با انقلاب و رهبری در این روز به حدی پررنگ و برجسته بود که بسیاری از رسانه های خارجی ناچار به مخابره اخبار این رویداد عظیم شدند. هرچند این رسانه ها تمام تلاش خود را بکار بستند تا در خودجوش بودن حضور مردم شبهه وارد کنند اما استفاده از کلماتی نظیر ˈتظاهرات گسترده و میلیونیˈ، ˈراهپیمایی صدها هزارتنˈ، ˈحضور ده ها هزار نفرˈ و مانند آنها از تاثیر این حضور بر کلمات خبر می داد. حضوری که سبب حیرت جهانیان و جاودانگی نهم دی ماه در تاریخ معاصر ایران زمین شد.

به منظور پاسداشت این روز با مروری بر خبرهای منتشر شده از سوی این رسانه ها، بار دیگر به یادمی آوریم که چگونه باهم بودن ملت، دشمن را از میدان به در می کند.

۰۹/۱۰/۸۸

خبرگزاری کویت: تظاهرات گسترده ای روز چهارشنبه در تهران‏ در محکومیت آشوب ها و نارآمی های مربوط به سالروز شهادت امام حسین(ع)‏ برپاشد.‏ آنان شعارهایی در حمایت از آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب‏ و نظام جمهوری اسلامی سر می دادند.

۰۹/۱۰/۸۸

‏ فرانس پرس: صدها هزار تن از حامیان حکومت ایران در نمایش قدرتی علیه گروه مخالف که آن‏ان را به آلت دست دشمنان بودن متهم می کند، به خیابان های شهرهای اصلی‏ آمدند. تلویزیون دولتی این کشور تصاویری از ازحادم مردم در مناطق مرکز‏ شهر از جمله میدان انقلاب تهران را به نمایش گذاشت که شعار نوشته هایی را در حمایت از حکومت تکان می دادند.

۰۹/۱۰/۸۸

الجزیره قطر: دهها هزار نفر از مردم ایران در مناطق مختلف ایران در تظاهرات امروز شرکت کردند و خواستار محاکمه مخالفان به دلیل آتش افروزی و فتنه گری شدند.

۰۹/۱۰/۸۸

‏ بی بی سی: طرفداران آیت الله علی خامنه‏ ای در اعتراض به وقایع روز عاشورا در خیابان های مرکزی تهران راهپیمایی و‏ تجمع کردند. در تصاویری که شبکه خبر تلویزیون ایران از این‏ راهپیمایی پخش کرد، ده ها هزار تظاهرکننده دیده می شدند که در میدان‏ انقلاب، چهارراه ولی عصر، میدان ولی عصر و چند خیابان دیگر در این منطقه‏ تجمع کرده بودند.‏ تظاهرکنندگان تصاویر آیت الله علی خامنه ای و آیت الله خمینی [ره] و‏ پلاکاردهای حاوی شعار در حمایت از نظام اسلامی در دست داشتند.

تجمع و تظاهرات امروز هواداران حکومت در ایران، در واکنش به آنچه آنها هتک حرمت روز عاشورا توسط مخالفان دولت می خوانند، انجام شد.

۰۹/۱۰/۸۸

رادیو زمانه: هواداران‏ آیت الله علی خامنه ای و دولت، در اعتراض به حرمت شکنی عده ای در روز‏ عاشورا دست به تظاهرات زدند. در تصاویری که تلویزیون دولتی ایران پخش کرد، ده‏ها هزار نفر از هواداران حکومت درمیدان انقلاب و خیابان های اطراف آن‏ دیده می شوند که شعارهایی علیه رهبران مخالفان دولت سر می دهند. تظاهرکنندگان همچنین عکس هایی از‏ آیت الله روح الله خمینی [ره] و آیت الله علی خامنه ای رهبر‏ جمهوری اسلامی در دست دارند.

۰۹/۱۰/۸۸

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴: صدها هزار تن از حامیان حکومت ایران در شهرهای اصلی این‏ کشور به خیابان ها آمدند تا در مقابل جناح مخالف که آن را به عنوان عامل‏ و مهره ای برای دشمنان متهم کرده اند، به قدرت نمایی بپردازند. تلویزیون دولتی ایران تصویر جمعیت زیادی از حامیان حکومت که در‏ حمایت از آن پلاکاردهایی را حمل می کردند و شعار سر می دادند را نشان داد.

۰۹/۱۰/۸۸

رویترز: ده ها هزار حامی دولت روز‏ چهارشنبه در شهرهای سراسر ایران تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در تظاهرات امروز همچنین رهبران گروه مخالف ایران را به‏ ایجاد ناآرامی در این کشور اسلامی متهم کردند.

۱۰/۱۰/۸۸

‏ خبرگزاری فیلیپین (پنا): تعداد‏ زیادی از هوادارن حکومت روز گذشته با حضور در خیابان های شهرهای مختلف این‏ کشور، طرح ها و دسیسه های کشورهای خارجی برای بی ثبات کردن ایران را‏ محکوم کردند. هواداران جمهوری اسلامی همچنین با سردادن شعارهایی‏ علیه آمریکا و اسراییل حمایت خود را از آیت الله خامنه ای، رهبر عالی‏ این کشور اعلام داشتند.

۱۰/۱۰/۸۸

مالیزیا اینسایدر: صدها هزار نفر از‏ مردم ایران در سراسر کشور از هتک حرمت‏ مقدسات دینی در روز عاشورا ابراز انزجار کردند.

۱۰/۱۰/۸۸

شبکه تلویزیونی آسیا:‏ صدها هزار نفر از مردم ایران‏ با شرکت در تظاهرات خیابانی در سراسر این کشور نسبت به هتک حرمت روز‏ عاشورا در تهران ابراز تنفر کردند.

۱۰/۱۰/۸۸

‏ روزنامه بانکوک پست: صدها هزار تن‏ از مردم ایران با حضور در خیابان های شهرهای این کشور به ویژه تهران‏ خواستار برخورد با عوامل آشوب و بی‌حرمتی در روز عاشورا شدند، شرکت کنندگان در این راهپیمایی به ویژه تهران بیش‏ از حد انتظار بود به حدی که خیابان های منتهی به میدان انقلاب تهران مملو‏ از جمعیت بود.

۱۰/۱۰/۸۸

‏ روزنامه فرانسوی لو فیگارو: صدها هزار ایرانی در‏ پاسخ به دعوت حکومت، روز چهارشنبه تجمع کردند تا توطئه برنامه ریزی شده‏ توسط مخالفان را محکوم کنند.

۱۰/۱۰/۸۸

‏ ‏ روزنامه البیان: صدها هزار ایرانی دیروز علیه مخالفان‏ و معترضین روز عاشورا راهپیمایی کردند.

۱۰/۱۰/۸۸

‏ روزنامه تایمزلندن: در چند شهر ایران راهپیمایی های گسترده ای انجام گرفت.تلویزیون ایران تصاویر ده ها هزار ایرانی را نشان داد که در‏ شهرهای تهران، شیراز، قم و دیگر شهرهای ایران در طرفداری از دولت‏ راهپیمایی کردند. راهپیمایان همچنین با آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران بیعت محکمی‏ کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2621

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.