حاجی آباد-با حضور فرماندار ،ازآموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان حاجی آباد تجلیل شد. به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان ضمن تبریک سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در سال ۱۳۵۸ گفت : نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل با هدف ریشه کنی بی سوادی و ...

حاجی آباد-با حضور فرماندار ،ازآموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان حاجی آباد تجلیل شد.

به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان ضمن تبریک سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در سال ۱۳۵۸ گفت : نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل با هدف ریشه کنی بی سوادی و تولید علم در جامعه، در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی  تشکیل شد.
پور اشرف با اشاره به آمار با سوادان در ایران قبل از انقلاب اظهار داشت: در سالهای اولیه پس از پیروزی انقلاب ،فقط ۴۰ درصد مردم باسواد بودند و این مسئله آنقدر حائز اهمیت بود که مبارزه با پدیده شوم بی سوادی مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی ،آموزشیاران نهضت سواد آموزی در جهت ریشه کن کردن بی سوادی و یاری رساندن به اقشار محروم  و بی سواد جامعه با عزمی راسخ و برنامه ریزی مناسب از هیچ کوششی دریغ نکردند که این شایسته تقدیر است.
فرماندار با اشاره به این مطلب که نهضت سواد آموزی تنها خواندن ونوشتن صرف نیست خاطر نشان کرد: علم آموزی در بین افراد مختلف باعث تولید علم و فناوری و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف می شود.

درپایان  این نشست از آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان حاجی آباد تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2613

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.