معاون اصلاح و تربیت زندان‌های هرمزگان گفت: بیگانگی با قوانین و مقررات موجب بروز خیلی از جرائم در جامعه می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس لقمانی در نشستی با کارکنان فرهنگی زندان‌های استان در بندرعباس اظهار داشت: تبیین قوانین و افزایش شناخت نسبت به آن، آمار جرائم را کاهش می دهد. وی به ...

معاون اصلاح و تربیت زندان‌های هرمزگان گفت: بیگانگی با قوانین و مقررات موجب بروز خیلی از جرائم در جامعه می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیگانگی با قوانین بروز جرائم را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس لقمانی در نشستی با کارکنان فرهنگی زندان‌های استان در بندرعباس اظهار داشت: تبیین قوانین و افزایش شناخت نسبت به آن، آمار جرائم را کاهش می دهد.

وی به نگهداری مجرمین در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: زندان نیاز انسانی نیست، بلکه مکانی برای اصلاح و تربیت و بازرسازی افراد به خطا رفته است.

معاون اصلاح وتربیت زندان‌های هرمزگان با بیان اهمیت کار فرهنگی در زندان‌ها بیان داشت: بخش اعظمی از اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها کار فرهنگی است و این مهم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

لقمانی تصریح کرد: اجرا و آموزش برنامه‌های  قرآنی، احکام و عقیدتی و سواد آموزی برخی از فعالیت‌های فرهنگی است که برای بازسازی شخصیت مددجویان در زندان‌ها به کار برده می‌شود.

رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان نیز بر اجرای ورزش صبحگاهی در تمام زندان‌ها تأکید کرد.

موسی رامشک افزود: ورزش صبحگاهی علاوه بر اینکه در سلامتی مددجویان نقش بسزایی دارد آنان را نیز اجتماعی می‌کند و بهتر هم می‌توانند از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در طول روز استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2611

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.