استاندار تهران با تأکید بر اینکه درآمد ری باید داخل خود شهرستان هزینه شود، گفت: انتخابات شوراهای ری، مستقل برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ساعتی پیش در نشست شورای اداری شهرستان ری که با حضور ائمه جمعه و مسئولان اجرایی این شهرستان در فرمانداری ری برگزار شد، شوراها ...

استاندار تهران با تأکید بر اینکه درآمد ری باید داخل خود شهرستان هزینه شود، گفت: انتخابات شوراهای ری، مستقل برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتخابات شورای ری مستقل برگزار می‌شود/ با قدرت قانون را اجرا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ساعتی پیش در نشست شورای اداری شهرستان ری که با حضور ائمه جمعه و مسئولان اجرایی این شهرستان در فرمانداری ری برگزار شد، شوراها را بسیار مهم خواند و گفت: روند باید به‌گونه‌ای باشد که افراد کارآمد در بافت شوراها ورود کنند.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت شوراها اظهار داشت: هر سازمان و دستگاهی که اطلاعاتی در ارتباط با شوراها دارد آن را محبوس نگه ندارد و آنها را با هیئت نظارت در میان بگذارد.

وی در ادامه شوراها را یک بافت و بازوی مهم در توسعه کشور دانست و گفت: در انتخابات شوراها، شورای اسلامی شهر ری به‌طور مستقل انتخاب می‌شوند.

درآمد ری باید در ری خرج شود/با صداقت کلام با مردم سخن بگویید

تمدن در ادامه خاطرنشان کرد: هر کسی که در این ارتباط حرف دارد باید حرف خود را با مجلس در میان بگذارد چرا که نظارت شوراها برعهده مجلس است.

استاندار تهران با بیان اینکه استقلال به پیشرفت ری کمک می‌کند، بیان داشت: استقلال ری توان و قدرت بیشتری به ری می‌بخشد و با شهردار و شورای مستقل رشد ری جلوتر می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوسرانی، مترو و استفاده از فضاهای عمومی می‌تواند با تهران مشترک باشد، عنوان کرد:‌ درآمد ری باید در ری خرج شود.

استاندار تهران تصریح کرد: از همه مسئولان می‌خواهیم با صداقت کلام با مردم سخن بگویند.

انتخاب شهردار ری در مراحل پایانی قرار دارد

تمدن با اشاره به ابلاغ رسمی مجلس شورای اسلامی به استانداری تهران گفت: اعضای نخستین شورای اسلامی شهر ری با برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور به‌طور مستقل از پایتخت انتخاب و پس از آن فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

استاندار تهران با اشاره به انتخاب شهردار ری گفت: انتخاب شهردار شهرری در حال حاضر مراحل پایانی قرار دارد.

با قدرت قانون را اجرا می‌کنیم

تمدن رانت‌‌خواری‌ها و فروش زمین را دعوت به هرج و مرج دانست و گفت: ساخت و سازهای خیلی زیاد و ترافیک‌های سنگین مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.

استاندار تهران تصریح کرد: به لطف خدا در شرف انتخاب شهردار ری هستیم و با قدرت قانون را اجرایی می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2605

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.