حاجی آباد- کامبیز حاجی زاده معاون فرمانداری شهرستان حاجی آباد در جلسه کمیسیون بانوان حاجی آباد ، تحقق جامعه سالم و آرمانی را نیازمند حفظ صیانت و تحکیم بنیاد خانواده‌ها دانست. به گزارش خبرنگار پیارم، حاجی زاده افزود: تشکیل کانون خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی نقش مهمی در تحقق جامعه پیشرفته و سالم داشته ...

حاجی آباد- کامبیز حاجی زاده معاون فرمانداری شهرستان حاجی آباد در جلسه کمیسیون بانوان حاجی آباد ، تحقق جامعه سالم و آرمانی را نیازمند حفظ صیانت و تحکیم بنیاد خانواده‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار پیارم، حاجی زاده افزود: تشکیل کانون خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی نقش مهمی در تحقق جامعه پیشرفته و سالم داشته و بدون دستیابی به تحکیم خانواده رسیدن به آن امکان‎پذیر نیست و اسلام در ارزش‌ها و نماد‌ها تساوی بین زن و مرد را بیان کرده و زن و مرد در اسلام در بسیاری از حقوق با هم برابرند.
وی ادامه داد: اسلام برابری زن و مرد را در آیات بسیاری گوشزد کرده و این آیات امروزه پاسخ تمام مغرضان و دشمنان اسلام است که سعی می‌کنند دین اسلام را به گونه‌ای در ذهن مردم مجسم کنند که مرد را بر زن برتری داده است ولی آنها بدانند که هرگز موفق نمی‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه شعار برابری زن و مرد در غرب دروغ است، بیان داشت: دیدگاه برابری غرب مسئولیت اقتصادی زنان را در جامعه سنگین کرده و عواقب سنگین اجتماعی را در پی داشته است.
وی در ادامه افزود: در کشورهای غربی زنان تبدیل شدند به یک کلای تبلیغاتی هرگونه کلایی را که می خواهند تبلیغ کنند ا زنان استفاده می کنند در جوامع غربی زنان هیچ گونه جایگاهی ندارند.
کامبیز حاجی زاده ، کمیسیون‏ بانوان  در شهرستان براى رفع مشکلات، اتخاذ گردید  و به تحقیق و بررسى و انجام کار کارشناسى پیرامون مسایل مختلف بانوان در زمینه‏هاى اجتماعى، سیاسى، آموزشى، اشتغال، ازدواج، خانواده می پردازد.
در ادامه مستوره اباذر پور مشاور امور بانوان شهرستان از راه اندازی بازارچه فروش کالا  مخصوص بانوان و تشکیل تعاونی جهت اشتغال بانوان و کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف برای بانوان شهرستان خبر داد و در ادامه افزود: برگزاری کلاسهای آموزش خانواده باعث می شود بنیان خانواده که کانون اصلی جامعه است حفظ شود. امیدواریم که بتوانیم جهت ارتقاء سطح فرهنگ بانوان گام مثبتی برداریم.

اباذر پور تصریح کرد: بدون تردید خانواده سالم بهترین بستر برای رشد فرهنگی و سلامت جسم و روان و مهم‌ترین عامل انتقال ارزش‌ها و پرورش عاطفی و عامل اصلی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت هر جامعه است.
وی به نقش برجسته زنان در کانون خانواده اشاره کرد و افزود: زنان به عنوان عنصر پرورش دهنده و فرهنگ‌ساز مهم‌ترین عامل در تحقق این آثار شگرف در کانون خانواده و جامعه هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.