خبرگزاری پیارم: فرماندار شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه کسبه حاجی آباد منصف‎ترین کسبه استان هرمزگان هستند گفت:بازاریان پشتوانه انقلاب بوده و همه جا از انقلاب پشتیبانی نموده. به گزارش خبرگزاری پیارم ، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع بازاریان و اصناف اظهار داشت: حضور گسترده کسبه در مراسمات مذهبی موجب می‎شود شکوه ...

خبرگزاری پیارم: فرماندار شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه کسبه حاجی آباد منصفترین کسبه استان هرمزگان هستند گفت:بازاریان پشتوانه انقلاب بوده و همه جا از انقلاب پشتیبانی نموده.

به گزارش خبرگزاری پیارم ، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع بازاریان و اصناف اظهار داشت: حضور گسترده کسبه در مراسمات مذهبی موجب میشود شکوه آن مراسم بیشتر به چشم بیاید.

پور اشرف با اشاره به همراهی بازاریان با روحانیت خصوصا در قیام ۱۵ خرداد خاطر نشان کرد: آنچه که موجب شد امام خمینی به همه خواستههای خود در پیروزی انقلاب اسلامی برسد همراهی بازاریان بوده است.

وی ادامه داد: بازاریان با پوشش، حضور و سکوت خود در عرصههای اجتماعی و سیاسی نقش خود را در ایران اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد افزود: اگر در سطح بازار اتفاقی بیفتد و مسئله سیاسی را زیر سوال ببرند تمام شهر را تحت شعاع خود قرار میدهند.

پور اشرف یادآور شد: اگر قرار است یک جامعه اخلاقمدار و دیندار باشد باید بازار اخلاقمدار داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد، با بیان اینکه بازاریان سربازان عرصه اقتصادی نظام هستند افزود: هم‌اکنون دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مباحث اقتصادی وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: همراهی بازار حاجی آباد در مسائل اقتصادی خصوصا اجرایی سیاستهای اقتصادی دولت بسیار خوب بوده است.

اباذر سالاری افزود: اصناف اگر چه دولتی نیستند ولی همراهی آنها با دولت ستودنی است.

وی تصریح کرد: کسبه ما هم‌اکنون با درک درست از شرایط کنونی آن چیزی که به نفع نظام، مردم و کشور باشد را انجام میدهند.

و در ادامه کسبه هم با مطرح کردن نیازمندی ها و مشکلات بازار از جمله ساماندهی و بازسازی بازار و همکاری در ارائه اعتبارات بانکی، مالیات، ساماندهی قیمت ها و … از مسئولان خواستند در جهت حل این مشکلات مساعدت و پیگیری لازم را انجام دهند

در پایان بازاریان مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشته و فرماندار از ادارات زیربط خواست که مشکلات بازاریان را حل نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2597

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.