حاجی آباد-امام جمعه حاجی‌آباد گفت: وجود افراد بی‌سواد در عصر کنونی برای جامعه زشت و ناپسند است. به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: همانطور که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و فرهنگی استکبار را شکست داده است، امروز ...

حاجی آباد-امام جمعه حاجی‌آباد گفت: وجود افراد بی‌سواد در عصر کنونی برای جامعه زشت و ناپسند است.

به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: همانطور که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و فرهنگی استکبار را شکست داده است، امروز نیز با حمایت مردم در مبارزه اقتصادی پیروز و سربلند خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که به زودی با برنامه‌ریزی‌های لازم از طرف مسئولان، مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت میلاد امام موسی کاظم (ع) و عیسی مسیح اظهار داشت: پیام تمامی اولیا و انبیا پرستش و عبودیت است که بشر را به تکامل برسانند و در بعد اجتماعی نیز پیام آنها مبارزه با ظلم و ستم است.

وی خطاب به دولت‌ها و ملت‌های مسیحی گفت: دولت‌های مسیحی اگر تابع عیسی (ع) هستند پس چرا از مکتب عیسی بن مریم فاصله گرفته‌اند و ظلم و ستم می‌کنند و ملت‌های مسیحی نیز ساکت نشسته‌اند و در برابر ظلم و ستم ایستادگی نمی‌کنند و سکوت کرده‌اند.

مختاری در ادامه ضمن گرامیداشت روز نهضت بیان داشت: در شرایط کنونی بی‌سوادی برای جامعه زشت است و هر کس در هر جایی باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کند و در راه ریشه‌کنی بی‌سوادی گام بردارد.

وی همچنین در پایان از فعالیت‌های راهداران قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2593

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.