بندرعباس-مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به اجرای طرح ارتقای فرهنگ شهروندی تاکید کرد وگفت: مشارکت شهروندان اصلی ترین رویکرد برای رفع مشکلات شهری است. پیارم به نقل از ایرنا شهره معظمی گودرزی افزود:ارتقا فرهنگ شهروندی و بهبود آن ازاولویت های کاری این سازمان است و این طرح باید به گونه ای برنامه ریزی شود ...

بندرعباس-مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به اجرای طرح ارتقای فرهنگ شهروندی تاکید کرد وگفت: مشارکت شهروندان اصلی ترین رویکرد برای رفع مشکلات شهری است.

پیارم به نقل از ایرنا شهره معظمی گودرزی افزود:ارتقا فرهنگ شهروندی و بهبود آن ازاولویت های کاری این سازمان است و این طرح باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شهرنشینان به شهروندانی مسئول تبدیل شده و بتوانند به شکلی هدفمند، سرنوشت خود، دیگران و شهرشان را بر عهده گیرند.

وی بیان داشت: برای شناخته شدن شهرداری از سازمانی خدماتی به عنوان نهادی اجتماعی، گسترش آموزش های شهروندی، گسترش فرهنگ عمومی جامعه و جلب مشارکت عمومی شهروندان امری ضروری است و تحقق این موضوع با ارائه الگویی جامع از فرهنگ شهروندی امکان پذیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور تحقق این مهم، برنامه ها و سیاست های متعددی تدوین شده است و باید توجه داشت که درطرح های فرهنگی نمی توان در بازه ی زمانی کوتاه، انتظار تاثیری عمیق و بادوام داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه در دیماه مقوله آشنایی شهروندان بر نقش پر رنگ و مسئولیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در دستورکار قرار دارد، گفت: شغل آتش نشانان ایثار است و ایثار از وظیفه و خدمت رسانی جداست.

وی در خصوص فرهنگ سازی ایمنی در سطح شهر اظهارکرد: آتش نشانان هرگز نباید فرهنگ سازی را از یاد ببرند و بایستی از رسانه ها و صدا وسیما برای این مهم استفاده کنند.

معظمی گودرزی تاکید کرد: وظیفه و ایثار آتش نشانان با روح دینی و خدمت به مردم عجین شده و در مقابل کوچکترین کوتاهی آتش نشانان، حق الناس بزرگی بر گردن آنها قرار می گیرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2586

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.