رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: در زمینه فضای ماورای جو، به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک این دستاوردها اعلام شود. امیر محمدحسن نامی رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح  با اشاره به تحریم ایران از سوی غرب گفت: سال‌هاست که از تحریم صحبت می‌شود ولی تحریم برای ما یک نعمت است. ...

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: در زمینه فضای ماورای جو، به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک این دستاوردها اعلام شود.

خبرگزاری فارس: دستیابی ایران به توانمندی‌های جدید ماورای جو/کمک به کشورهای اسلامی در عرصه فضایی

امیر محمدحسن نامی رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح  با اشاره به تحریم ایران از سوی غرب گفت: سال‌هاست که از تحریم صحبت می‌شود ولی تحریم برای ما یک نعمت است.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه‌های مختلف، دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داریم، تصریح کرد: هر زمانی که ما از نظر علم و فناوری توانسته‌ایم حرکت خوبی انجام دهیم، در ملت و نسل جوان و بین دوستداران انقلاب اسلامی در جهان و بویژه کشورهای اسلامی تأثیر بسیار مثبت داشته است.

نامی ادامه داد: اکنون ایران در بخش فضای ماورای جو که بخشی بسیار مهم و تولید کننده وزن ژئوپولتیک کشورها است، به خوبی پیشرفت کرده است و علی‌رغم اینکه استکبار به دنبال تحریم ماست، ولی در حقیقت کمک کرده که ما به این اهداف دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تاکید کرد: در زمینه فضای ماورای جو بویژه بهره‌برداری از این فضا برای استفاده بهتر و دیدن بهتر زمین و کنترل ثروت ملی بسیار تلاش کرده‌ایم و به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک این دستاوردها اعلام شود.

نامی تصریح کرد: ما بهره‌بردار این ماهوراه‌ها هستیم بویژه ماهوراه‌های سنجشی و راداری که بر اساس آن می‌توانیم امکاناتی را فراهم کنیم که در توسعه و عمران کشور بسیار مؤثر است.

معاون وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: البته این امکانات را در اختیار کشورهای اسلامی و منطقه هم قرار می‌دهیم زیرا ما معتقدیم منطقه پیرامون کشورمان هم باید از نظر اقتصادی رشد کند، این دیدگاه استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2580

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.