نماینده مجلس شورای مصر با اشاره به اینکه مردم مصر در مرحله دوم نیز به همه‌پرسی «آری» خواهند گفت، تاکید کرد که میانگین آراء مثبت بیش از پیش افزایش خواهد یافت. «یسری تعلیب»، نماینده مجلس شورای مصر از فراکسیون «آزادی و عدالت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره گفت که وی اطمینان دارد ...

نماینده مجلس شورای مصر با اشاره به اینکه مردم مصر در مرحله دوم نیز به همه‌پرسی «آری» خواهند گفت، تاکید کرد که میانگین آراء مثبت بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: رای بالای مصری‌ها به همه پرسی/تلاش مخالفان برای حفظ ساختار نظام سابق

«یسری تعلیب»، نماینده مجلس شورای مصر از فراکسیون «آزادی و عدالت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره گفت که وی اطمینان دارد که مصری‌ها در مرحله دوم همه‌پرسی قانون اساسی نیز به قانون اساسی جدید رای «آری» خواهند داد و به ساخت و بنای دولتی مبتنی بر حق و عدالت و عدالت اجتماعی کمک خواهند کرد.

تعلیب در ادامه تاکید کرد که دولت مبتنی بر حق و عدالت و عدالت اجتماعی در سایه قانون اساسی تشکیل خواهد شد که تضمین‌کننده آزادی‌های شخصی و عمومی برای همه و تعیین کننده ماهیت نظام حاکم دمکراتیک و قانونمند است.

وی گفت: چنین نظامی تکامل و توازن را بین سه قوه حاکم بر کشور یعنی مقننه، مجریه و قضائیه محقق خواهد کرد و بی‌تردید مصری‌ها با ریختن رای «آری» به صندوق‌ها میزان آرا مثبت را بالا خواهند برد.

تعلیب در این ارتباط به اهالی منطقه المنوفیه اشاره کرد که خود منتسب به آن است و گفت که اهالی منطقه المنوفیه با حضور پای صندوق‌ها و دادن رای «آری» به همه ادعاهای باطل پاسخ خواهند داد.

تعلیب توضیح داد: کسانی‌که بر خود نام معارض نهاده‌اند، می‌خواهند مصر بدون قانون و پارلمان و دستگاه‌های نظاراتی یا قدرت‌های محلی باشد تا آنها ساختار و نظام سابق را برسر کار آورند و نمونه این مدعا تهدید دادستانی مصر توسط این افراد با سلاح برای واداشتن وی به کناره‌گیری از سمت خود بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2579

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.