استاندار هرمزگان پاسخگویی به خواسته‌های جوانان را یک اصل مهم دانست و گفت: جوانان، مدیران آینده نظام اسلامی هستند و باید به تربیت مدیرانی خوب برای آینده توجه ویژه ای داشته باشیم. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در جمع متولیان فرهنگی بر لزوم ایجاد ارتباط فعال و کارآمدتر میان جوانان و مسئولان تاکید کرد و ...

استاندار هرمزگان پاسخگویی به خواسته‌های جوانان را یک اصل مهم دانست و گفت: جوانان، مدیران آینده نظام اسلامی هستند و باید به تربیت مدیرانی خوب برای آینده توجه ویژه ای داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: پاسخگویی به خواسته‌های جوانان یک اصل مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در جمع متولیان فرهنگی بر لزوم ایجاد ارتباط فعال و کارآمدتر میان جوانان و مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید درک درستی از خواسته‌های جوانان داشته باشند و ضمن احساس وظیفه نسبت به امور جوانان، تلاش کنند تا حس مسئولیت نسبت به ساختار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه در جوانان نیز تقویت شود.

وی تقویت احساس وظیفه و تکلیف در جوانان را برطرف کننده بسیاری از مشکلات جامعه دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی این جوانان بودند که با حس مسئولیت خود، صحنه را مدیریت کرده و موفقیت‌های بزرگی را رقم زدند و امروز نیز برای رشد و تعالی جامعه نیازمند تقویت احساس مسئولیت در جوانان هستیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین جوانان منبعی سرشار از افکار و ایده‌های خلاقانه و دلسوزانه هستند که باید این ایده‌ها به کار گرفته شوند.

عزیزی تأکید کرد: اگر از ایده‌های جوانان به درستی استفاده شود، اتفاقات بزرگی در جامعه رخ داده و موفقیتهای زیادی به دست می آید.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی جوان را یک فرصت می‌داند، تصریح کرد: پیشرفت‌های کسب شده در حوزه‌های علم، فناوری و تکنولوژی ناشی از تقویت اعتماد به نفس و ایجاد هویت انقلابی در جوانان است که باید تلاش کنیم، این مسئله بیشتر در جامعه تقویت شود.

استاندار هرمزگان همچنین پاسخگویی به خواسته‌های جوانان را یک اصل مهم دانست و بیان داشت: جوانان، مدیران آینده نظام اسلامی هستند و باید به تربیت مدیرانی خوب برای آینده توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2573

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.