رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد که مسکو به لزوم تغییرات در سوریه آگاه است ولی به دنبال راه حلی پایدار برای ممانعت از فروپاشی این کشور بوده و مایل است تا مردم سوریه خود در مورد آینده کشورشان به توافق برسند. به گزارش پیارم  به نقل از روزنامه «وزگلاد»، “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که ...

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد که مسکو به لزوم تغییرات در سوریه آگاه است ولی به دنبال راه حلی پایدار برای ممانعت از فروپاشی این کشور بوده و مایل است تا مردم سوریه خود در مورد آینده کشورشان به توافق برسند.

خبرگزاری فارس: پوتین: مسکو به دنبال راه حلی پایدار برای ممانعت از فروپاشی سوریه است

به گزارش پیارم  به نقل از روزنامه «وزگلاد»، “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که مقامات مسکو از ضرورت ایجاد تغییرات سیاسی در سوریه آگاهند، ولی خواستار آن حل و فصل بادوامی برای مناقشه در این کشور و یافتن راهی برای ممانعت از فروپاشی این جمهوری عربی هستند.

پوتین امروز، پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی بزرگ خود در مسکو تاکید کرد: ما نگران سرنوشت “بشار اسد” رئیس‌جمهوری سوریه نیستیم. ما به خوبی درک می کنیم که اوضاع در این کشور به چه صورت است و لازم است تا تغییراتی در سوریه رخ دهد.

رئیس‌جمهوری روسیه افزود: ما نمی‌خواهیم مخالفانی با به قدرت رسیدن در سوریه شروع به مبارزه با دولتی کند که در آن صورت به مخالفان تبدیل خواهد شد.

پوتین تاکید کرد: ما در رابطه با اوضاع سوریه به دنبال تامین منافع خویش در این کشور که بسیار زیاد است، نیستیم. ما خواهان آن هستیم که راه حل پایداری برای حل مشکلات آن و ممانعت از فروپاشی این کشور پیدا کنیم.

به گفته پوتین، مواضع روسیه در قبال سوریه شامل این می‌شود که مردم سوریه خود بتوانند در ابتدا با یکدیگر به توافق برسند که چگونه می‌خواهند در آینده زندگی کنند و سپس به ترتیب شروع به ایجاد تغییرات کنند. نه اینکه وضعیت برعکس باشد. در ابتدا همه چیز را نابود کنند و سپس دوباره بخواهند تشکیل دولت بدهند.

رئیس‌جمهوری بار دیگر تاکید کرد که روند توسعه اوضاع در سوریه بستگی به خود مردم این کشور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2570

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.