حاجی آباد- همایش سلامت باروری صبح امروز  به مناسبت هفته علمی پژوهشی از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم دکتر زهرا طباطبایی متخصص زنان  در جمع دانشجویان دانشگاه  آزاد حاجی آباد گفت: اگر بخواهیم مفهوم سلامت باروری را در نظام پزشکی کشور پیاده کنیم، باید تعریفی متناسب با عرف ...

حاجی آباد- همایش سلامت باروری صبح امروز  به مناسبت هفته علمی پژوهشی از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم دکتر زهرا طباطبایی متخصص زنان  در جمع دانشجویان دانشگاه  آزاد حاجی آباد گفت: اگر بخواهیم مفهوم سلامت باروری را در نظام پزشکی کشور پیاده کنیم، باید تعریفی متناسب با عرف و فرهنگ کشور ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه کیفیت زندگی وابسته به سلامت یک مفهوم روانی و اجتماعی با ابعاد انسانی است که باید در دوران بارداری، زایمان و پس از آن مورد توجه باشد، افزود: تحقق بارداری و زایمان ایمن از اجزای سلامت و ایمنی مادران بوده که باید به تامین شرایط لازم جهت انجام زایمان ایمن در نظام بهداشتی کشور توجه شود. 
وی در ادامه  انواع روشهای جلوگیری از بارداری شامل وسایل و روش های متعددی است که فرد می تواند برای پیشگیری از حاملگی از آنها استفاده کند توضیحاتی را جهت آگاهی دانشجویان ارائه دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2556

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.