حاجی آباد- حجت الاسلام علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آباد:هدف اصلی و نهایی استکبار، ضربه زدن بر پیکره دو قشر علمی و دینی و ایجاد تفرقه و خودمحوری میان آنان است و این مقصود را همواره با شعار جدایی دین از سیاست در سال‌های پیاپی دنبال کرده و در پی تحقق این هدف شوم ...

حاجی آباد- حجت الاسلام علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آباد:هدف اصلی و نهایی استکبار، ضربه زدن بر پیکره دو قشر علمی و دینی و ایجاد تفرقه و خودمحوری میان آنان است و این مقصود را همواره با شعار جدایی دین از سیاست در سال‌های پیاپی دنبال کرده و در پی تحقق این هدف شوم است.

حجت الاسلام علیرضایی در گفتگو با خبرنگار پیارم افزود:آینده و پیشرفت کشور و مصالح فرهنگی، دینی و علمی در کشور در گرو آن است که این دو نهاد اثرگذار به گونه‌ای هماهنگ، همراه، همگام و هم‌دوش یکدیگر حرکت و کار کرده و با کمترین نیروها، یکدیگر را خنثی نکنند.
حجت الاسلام علیرضایی اظهار داشت اتحاد میان دو قشر عظیم روحانی و دانشجو مرهون زحمات شهیدان چون مفتح ، باهنر و مطهری و دیگر شهدای عزیز ماست وی بر اهمیت نقش تربیت و اخلاق اسلامی به عنوان یک ضرورت برای دانشجو و معلمان و همه دست اندرکاران آموزش و پرورش تأکید نمود .
وی در ادامه افزود: دانشجو نیرویی است که اگر به او از لحاظ فکری و عقیدتی درست توجه نشود، به جامعه آسیب می‌رساند. اگر حوزه بتواند از لحاظ فکری، عقیدتی و دینی دانشجویان را تقویت کند، پسندیده‌تر است.
علیرضایی تحقق وحدت حوزه و دانشگاه،‌‌ همان هدفی است که در بیان مقام معظم رهبری به آن اشاره شده و همان تحقق جامعه اسلامی است؛ این دو مرکز بزرگ علمی، بسترساز تحقق این دو آرمان مقدسند.
وی در ادامه: این که برخی وحدت میان حوزه و دانشگاه را نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند وحدت حوزه و دانشگاه برقرار شود، به نظر صاحب‌نظران آگاه، جریانی پشت پرده است که نمی‌گذارد حوزه و دانشگاه با هم متحد باشند. با وجودی که وحدت این دو مرکز به سود کشور و نظام است، برخی آن را نمی‌پذیرند. دانشگاه و حوزه اصولا دو نهاد متفاوت با اهداف حاضر و کارکردهای خاصند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2542

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.