پیارم خبر:نشست عاشقان ولایت با حضور سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد، بهرام پوراشرف فرماندار ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه و جمعی از مسئولین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج شهرستان حاجی آباد در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم ،سردار مارانی در این نشست با اشاره به ...

پیارم خبر:نشست عاشقان ولایت با حضور سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد، بهرام پوراشرف فرماندار ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه و جمعی از مسئولین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج شهرستان حاجی آباد در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم ،سردار مارانی در این نشست با اشاره به کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی ایران در ۳۰ سال گذشته اظهار داشت : این انقلاب به لحاظ مردمی بودن و پشتوانه مرمی است که همچنان ایستاده و بی شک رهنمودها ی معمار کبیر انقلاب  نقشه راه را برای حرکت مسئولین جهت رسیدن به استقلال و آزادی و توسعه همه جانبه کشور در دست خدمتگزاران به این نظام مقدس قرار داده است.

وی افزود : دشمنان این انقلاب امروز با اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی سعی بر هم ریختن این نظام منسجم اسلامی را دارند ولی با تدابیر و رهنمودهای دوراندیشانه سکان دار انقلاب مقام معظم رهبری کاری از پیش نبرده و نخواهند برد.

سردار مارانی گفت: وظیفه ما ترویج و تفسیر گفتمان رهبری در بین آحاد مردم است.

وی با تاکید بر نقش بسیجیان در آگاه سازی مردم در بحت اقتصادی  تصریح کرد: با  نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید در جامعه جهت بالا بردن تولیدات داخلی و ارائه تعریف اقتصاد مقاومتی به مردم می توانیم از این برهه نیز سربلند بیرون بیاییم.

سردار مارانی گفت : با تقویت روحیه خودباوری در مردم به همراه اصلاح الگوی مصرف و شناخت دقیق ظرفیت های شهرستان و استفاده حداکثری از این ظرفیتها می توانیم به خودکفایی نسبی دست یابیم و دیگر نیازی به تامین بسیاری از کالاها از کشورهای دیگر نخواهیم داشت.

امام جمعه حاجی آباد نیز در این نشست با اشاره به نقش دین در رهبری و تکامل جامعه بشری به سوی رستگاری اظهار داشت : بی شک تفسیر درست از احکام دین با توجه به شرایط زمان نیازمند فکری روشن و دوراندیش می باشد.

وی افزود: بحمدالله کشور ما با حضوررهبری فرزانه علی رغم فشارها و تحریمهای استکبار جهانی با حضورو لبیک شما بسیجیان  مسیر تکامل و توسعه را پیش میبرد.

حاج آقا مختاری از ولایتمدار و دینداری بسیجیان بعنوان برترین صلاح در جامعه کنونی نام برد و افزود : امام سجاد (ع) بعد از اسارت با دست خالی ولی با توکل بر خدا و دین مداری توانست بر یزید زمان خود چیره شود.

سالاری در پایان این نشست گفت: بسیجی یعنی علی (ع) که با تمام وجودش برای اسلام و پایداری آن تلاش کرد، بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور و مخصوص این انقلاب است.این هم یکی از آن چیزهایی است که امام بزرگوار ما با دید الهی خود، با حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده بود، برای کشور و ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشت. هرجا وظیفه ای باشد، انسان بسیجی در میدان آن وظیفه، حاضر است.
سالاری به فرماندهان حوزه پایگاها تاکید کردند: امروز ماموریت اصلی ما در بسیج انسان سازی است و یک فرمانده قوی آن کسی است که بتواند در جذب و تربیت یک نیروی بسیجی تلاش کند و محیط و خودش را از هر آلودگی و ناپاکی دور نگاه دارد.

بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در این نشست گفت:بسیج دائره المعارف اخلاق خدمت رسانی است طبق فرمایشات بنیانگذار این تفکر حضرت امام خمینی(ره) تفکر بسیجی باید همواره در همه امور زندگی من جمله مقوله کار نصب العین همه قرار گیرد.

پوراشرف اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام را یکی از شاخص ترین ویژگی های بسیج عنوان کرد و افزود:علت تثبیت و دوام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاکمیت  تفکر بسیجی بر جامعه است و از آنجا که تفکر بسیجی جوهره مدیریت جامعه است باعث اعتلا و صدور انقلاب اسلامی شده است.

پور اشرف افزود: دشمنان و بدخواهان نظام در تریبون ها و محافل مختلف به بسیج و تفکر بسیجی حمله می کنند،چرا که تکیه گاه و حامی ولایت است اما  در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بودیم که فکر بسیجی، حضور در صحنه یکپارچه آحاد جامعه و تدبیر، هدایت و بصیرت بالای مقام معظم رهبری خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان بوده و هست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2534

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.