مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران حضور یافتند گفت: این نمایشگاه یکبار دیگر بی‌اثر بودن تحریم‌ها را نشان داد. به گزارش پیارم به نقل از  فارس از کیش، علیرضا عامری صبح امروز در حاشیه بازدید از ...

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران حضور یافتند گفت: این نمایشگاه یکبار دیگر بی‌اثر بودن تحریم‌ها را نشان داد.

خبرگزاری فارس: موفقیت نمایشگاه هوایی کیش نشانی دیگر بر بی اثر بودن تحریم‌ها

به گزارش پیارم به نقل از  فارس از کیش، علیرضا عامری صبح امروز در حاشیه بازدید از روز پایانی ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در این جزیره با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه در خور توجه و مثال‌زدنی بود اظهار داشت: در این رویداد مهم ملی بین‌المللی شاهد بودیم که شرکت‌های داخلی و خارجی حضوری قابل توجه را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توانست موقعیت مناسبی برای ارتباط بیشتر و مذاکره و تعامل تولید کنندگان داخلی و خارجی باشد، اضافه کرد: حضور فعال و پویای شرکت‌های داخلی و خارجی نشان داد که تحریم‌ها آن گونه که غربی‌ها وانمود می‌کنند بر روی صنایع هوایی و هوانوردی کشور تاثیری نداشته است و حتی در این بین مشاهده شد که شرکت‌های نامدار چندین کشور نیز در این نمایشگاه حضور داشتند که این امر نیز در نوع خود جالب توجه است.

عامری یادآور شد: این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه توانمندی‌های نوین صنعت هوایی و هوانوردی، نمایش آخرین دستاوردهای کشور و کشورهای دیگر، تقویت توان قطعه‌سازان و توسعه ارتباطات فعالان بخش صنعت هوایی با دیگر شرکت‌ها برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز رضایت از نحوه و نوع برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: سازمان کیش از ماه‌ها قبل با برگزاری نشست‌ها رایزنی‌های خود را در هر چه پویا و منظم‌تر برگزار کردن این نمایشگاه آغاز کرده بود.

به گفته وی، ششمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی و هوانوردی ایران نشان داد که مختصصان و دانشمندان جوان ایرانی در این بخش نیز مانند دیگر بخش‌ها توان رقابت با دیگر کشورها را دارند.

این مسئول همچنین از رونمایی از ۴۰ محصول جدید ساخت متخصصان کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: پرواز هواپیماهای غول پیکر، پرواز هواپیماهای سبک و پرواز انواع بالگردها و پرنده‌های کوچک تک نفره فضایی مهیج و رضایت بخش را برای بازدید کنندگان از این نمایشگاه طی برگزاری آن رقم زد.

نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که از سال ۸۱ یک برگزاری آن آغاز شده است، هر دو سال یک بار در کیش برگزار شده است.

در این دوره شرکت‌های حاضر در فضایی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع محصولات و تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2533

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.