امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در برخی از روستاهای هرمزگان پدیده قاچاق به صورت بازارچه‌ای رونق دارد، خطاب به وزیر بهداشت گفت: مراکز درمانی هرمزگان نیازمند توجه بیشتر است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری همایش ...

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در برخی از روستاهای هرمزگان پدیده قاچاق به صورت بازارچه‌ای رونق دارد، خطاب به وزیر بهداشت گفت: مراکز درمانی هرمزگان نیازمند توجه بیشتر است.

خبرگزاری فارس: وجود قاچاق بازارچه‌ای در هرمزگان

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری همایش امام سجاد (ع) در هرمزگان، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش برگزاری آن را خوب و در سطح عالی توصیف کرد.

وی گفت: باید صحیفه سجادیه نه تنها به عنوان یک دعا بلکه جا دارد، که به عنوان یک کتاب درسی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه وضعیت بهداشتی در استان نیازمند توجه بیشتر است، افزود: تعلل و غفلت در رسیدگی به مراکز بهداشتی درمانی می‌تواند بروز مشکلات جدی را در بر داشته باشد که امید است رفع مشکلات مورد توجه و در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرد.

نعیم‌آبادی به فرا رسیدن روز پژوهش اشاره و از پژوهش به عنوان اساس و پایه علوم یاد کرد و افزود: اگر خواهان جامعه‌ای پویا و سرزنده هستیم باید بدون پژوهش و تحقیق اساسی حتی یک قدم نیز برنداریم. پژوهش در مراکز آموزشی می‌تواند بسیاری از مشکلات را به طور اساسی ترفیع کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر برخی از محله‌ها در مرکز استان گرفتار شرِ اشرار هستند که رفع این امر نیازمند توجه بیشتر نیروهای امنیتی به این مسئله است.

وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی باید شر اشرار و اوباش را از سر جامعه کم کرد و آنها را جمع‌آوری کرد.

به گفته نعیم‌آبادی پدیده قاچاق در برخی از روستاهای استان و بندرعباس به صورت بازارچه‌ای رونق دارد که متاسفانه در راستای مقابله با آن توجه جدی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه، امنیت برای جامعه از نان شب هم مهمتر است اظهار داشت: قاچاق به نحوی منشا ناامنی‌هاست.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، قاچاق طلا و سوخت نابسامانی اقتصادی را به دنبال دارد که می‌تواند یک کشور را از زانو در بیاورد.

وی گفت: می‌توان در راه مقابله با این پدیده از مردم کمک گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2532

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.