پیارم: امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه آمریکا و غرب از اسلامی که بنده و برده دلار و فحشا باشد وحشتی ندارد، گفت: غرب به دنبال ترویج اسلام تحریف شده است.   به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت: بیداری اسلامی ...

پیارم: امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه آمریکا و غرب از اسلامی که بنده و برده دلار و فحشا باشد وحشتی ندارد، گفت: غرب به دنبال ترویج اسلام تحریف شده است.

 

به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت: بیداری اسلامی لفظی است که دشمنان را به لرزه انداخته و آنان به دنبال تحریف این واقعیت هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اسلام عمل و توکل به خدا می‌ترسند، افزود: نتیجه اینگونه اسلام خودکفایی و استقلال و متکی نبودن به شرق و غرب است که آنان به دنبال عکس این موضوع هستند تا مسلمانان همیشه به آنها نیازمند باشند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: این دو نهاد که در شروع نهضت، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و ارتقا و توسعه مملکت نقش اساسی داشتند باید روز به روز دارای ارتباط تنگاتنگ‌تری باشند چرا که مسیر آنها یکی است.

به گفته مختاری در این مسیر روحانی و دانشجو معنا ندارد و هدف باید یکی باشد و همت‌ها را باید در کنار هم آورد و مملکت را آباد کرد.

وی «مشورت کردن» را از تأکیدات دین دانست و بیان داشت: همه ما نیاز به مشورت داریم چه ازدواج‌هایی که منجر به طلاق می‌شود و چه زندگی‌هایی که با مشکل مواجه‌اند، به دلیل مشورت نکردن زوج‌ها است که به بن‌بست رسیده است.

امام جمعه حاجی‌آباد اظهار داشت: بازوهای مشورتی در این نظام ترسیم شده است و جوانان و به ویژه دختران باید از آن استفاده تا به سرانجام خوبی برسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2531

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.