پیارم خبر:علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه حاجی آباد گفت:امروز دشمن جنگ خود را به درون خانواده ما کشانده است و تصمیم گرفته است که بنیان خانواده را متلاشی کند. به گزارش خبرنگار پیارم، علیرضایی در جمع خواهران طلاب حوزه اظهار داشت:زنان ما باید بصیر و آگاه باشند و فرزندان خود را به خوبی تربیت کنند ...

پیارم خبر:علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه حاجی آباد گفت:امروز دشمن جنگ خود را به درون خانواده ما کشانده است و تصمیم گرفته است که بنیان خانواده را متلاشی کند.

به گزارش خبرنگار پیارم، علیرضایی در جمع خواهران طلاب حوزه اظهار داشت:زنان ما باید بصیر و آگاه باشند و فرزندان خود را به خوبی تربیت کنند و برای یک خانم باید تربیت فرزندان بهترین کار و افتخاری برای یک خانم این است که فرزند تربیت کند.
سرگرد سالاری در جمع طلاب بسیج در همه عرصه های کشور حضور دارد و بهترین و کارامدترین  نیروها را در همه اقشار بسیج دارد و کامل ترین افراد افراد بسیجی هستند و وظیفه شما بسیج طلاب این است که در عرصه اعتقادی و دینی روی افراد جامعه تاثیر گذار باشیم.
و راه نجات کشور تقویت عرصه فرهنگی جامعه می باشد و کارهای فرهنگی باید از مساجد شروع شود و مساجد سنگر هستند و باید سنگرها را حفظ کنیم. و در زمان فعلی که دشمن از لحاظ فرهنگی به کشور ما هجوم آورده باید برای رهایی از این ترکش ها به مساجد پناه ببریم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2526

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.