مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای و اشتغال خبرنگاران هرمزگانی قول مساعد داد. به گزارش پیارم خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل بیمه‌ای و اشتغال خبرنگاران که به همت خانه مطبوعات هرمزگان برگزار شده بود، اظهار داشت: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در روند توسعه ...

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای و اشتغال خبرنگاران هرمزگانی قول مساعد داد.

خبرگزاری فارس: قول مشاور وزیر کار برای رفع مشکل بیمه‌ خبرنگاران هرمزگانی

به گزارش پیارم خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل بیمه‌ای و اشتغال خبرنگاران که به همت خانه مطبوعات هرمزگان برگزار شده بود، اظهار داشت: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در روند توسعه جامعه دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات مطبوعات و جامعه رسانه‌ای استان برایش ملموس است، افزود: نقش رسانه‌ها در شرایطی که دشمن تمام توانش برای ضربه زدن به نظام به کار برده است، پررنگ‌تر و دارای اهمیت بیشتری است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دشمن به نتایج روشنی پیرامون قدرت نظام رسیده است، افزود: مطمئنا آینده روشنی در انتظار نظام است.

راستی همچنین اضافه کرد: در خصوص مشکلات بیمه‌ای مطرح شده توسط خبرنگاران، ظرف چند روز آینده نشستی اختصاصی را در این راستا با حضور مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار می‌کنیم و هر کاری که در استان قابل حل باشد در این راستا حل و حتی در صورت نیاز به طرح در مرکز آن را شخصا در نزد وزیر مطرح می‌کنم.

در ادامه نیز مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان ضمن تقدیر از مسئولان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه دور پنجم خانه مطبوعات هرمزگان با خزان نشریات و مطبوعات در این استان همراه شده است، افزود: عدم توانایی در پرداخت حقوق و مزایا از طرف مدیران مسئول، عدم امنیت شغلی خبرنگاران را شامل شده است.

فاطمه رکن‌الدینی با بیان اینکه در این برهه از زمان تصمیم‌گیری برای خروج از بحران از اولویت خاصی برخوردار است، بیان داشت: ایجاد منابع درآمدی پایدار با محوریت استقلال جامعه رسانه‌ای و خانه مطبوعات می‌تواند مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: همچنین بررسی مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران نیز به جد در دستور کار خانه مطبوعات هرمزگان قرار دارد و امید است با کمک و مساعدت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بتوان‌بخشی از درخواست‌ها را پاسخ داد.

مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان همچنین از مطرح کردن طرح تشکیل تعاونی فراگیر خانه مطبوعات هرمزگان در نشست هیئت مدیره این خانه خبر داد.

همچنین در ادامه نیز محمدعلی سلیمی معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: به خبرنگاران پیشنهاد می‌کنیم در راستای جلوگیری از مشکلات متصور در امور اشتغال‌شان و مباحث بیمه‌ای در بدو آغاز کار، از کارفرمایان خود طلب بیمه کنند.

در ادامه این نشست تعدادی از حاضرین در نشست سئوالاتی را پیرامون مسائل مرتبط با حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2517

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.