نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس با بیان اینکه مشکلات و محرومیت مردم منطقه کوشا احمدی در حاجِی‌آباد از بشاگرد بیشتر است، گفت: حوزه درمانی بندرعباس نیز با مشکلات عدیده‌ای روبروست. // به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس از بندرعباس، منصور آرامی امروز در نشست مشترک استاندار و اعضای کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ...

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس با بیان اینکه مشکلات و محرومیت مردم منطقه کوشا احمدی در حاجِی‌آباد از بشاگرد بیشتر است، گفت: حوزه درمانی بندرعباس نیز با مشکلات عدیده‌ای روبروست. //

خبرگزاری فارس: منطقه کوشا از بشاگرد محروم‌تر است / مشکلات درمانی بندرعباس زیاد است

به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس از بندرعباس، منصور آرامی امروز در نشست مشترک استاندار و اعضای کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در حوزه انتخابیه بندرعباس اظهار داشت: شهرک پیامبر اعظم به دلیل برخورداری از چندصد واحد مسکونی باید به عنوان شهر شناخته شود.

وی ادامه داد: اگر در حال حاضر یک هزار واحد نیز در این شهرک بهره‌برداری شده باشد، می‌توان گفت که جمعیت آن برابر با چهار هزار نفر است و باید به این چنین مرکز جمعیتی، عنوان شهر را داد.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در ادامه با اشاره به مشکلات این حوزه، افزود: به عنوان نمونه شهر بندرعباس در حوزه درمانی مشکلات زیادی دارد و همچنین مناطقی همانند کوشا، احمدی در حاجی‌آباد که از بشاگرد نیز محروم‌تر است آنگونه که باید مورد توجه نیست.

آرامی بیان داشت: در حال حاضر ۳۶۰ روستا در حوزه انتخابیه بندرعباس با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: همچنین تسریع در ساخت و کارآمدسازی بنادر کوچک نیز می‌تواند تاثیرات قابل توجهی را بر روی مردم در این حوزه داشته باشد.

آرامی همچنین خواستار تدوین طرحی در راستای ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از شهر بندرعباس به عنوان شهری ملی یاد کرد و افزود: نباید بندرعباس را شهری منطقه‌ای دید و باید برنامه‌های توسعه این شهر را با برش‌های ملی پیش برد.

حوزه انتخابیه بندرعباس شامل شهرستان‌های بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد است.

منصور آرامی اعضای کمیسیون عمران مجلس را در هرمزگان همراهی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2498

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.