یک سناتور آمریکایی در ادعایی عجیب گفت: فلافل و کباب ترکی غذاهای تروریستی هستند. به گزارش پیارم به نقل قدس آنلاین، روزنامه سعودی المدینه روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی به قلم طلال القشقری نوشت: چندی پیش خانم میشل باکمن عضو مجلس سنای آمریکا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته بود پس از بازدیدی که از یک ...
یک سناتور آمریکایی در ادعایی عجیب گفت: فلافل و کباب ترکی غذاهای تروریستی هستند.

به گزارش پیارم به نقل قدس آنلاین، روزنامه سعودی المدینه روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی به قلم طلال القشقری نوشت: چندی پیش خانم میشل باکمن عضو مجلس سنای آمریکا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته بود پس از بازدیدی که از یک مدرسه ابتدایی در ایالت مینسوتا داشت، از فروش فلافل عربی در کافه تریای آن غافلگیر شده است.

مجری برنامه با اشاره به اینکه کودکان آمریکایی عاشق خوردن فلافل هستند از این سناتور علت غافلگیری او را می‌پرسد و وی نیز در پاسخ می‌گوید: امروز فلافل، دیروز کباب ترکی؛ کودکان ما عاشق آنها هستند اما این غذاها تروریستی هستند و باید قبل از دیر شدن جلوی انتشار آنها را گرفت!

نویسنده مقاله سپس می‌نویسد: البته هدف این سناتور از این اظهار نظر سخیف جلب رضایت اسرائیلی‌ها بوده است و این زن یک صهیونیست است.

اما تنها عبارت فلافل و کباب ترکی غذاهای تروریستی هستند مثل صدای زنگ در گوش من ماند! آیا این دو غذا واقعاً تروریستی هستند؟ در واقع آیا فلافل و کباب ترکی قاتل مردم هستند؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2491

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.