ندرعباس- رییس کمیسیون عمران مجلس گفت :بر اساس توافقاتی که در مذاکره با معاون رییس جمهور و هیات دولت به دست آمده ،پروژه هایی که امسال با اعتبار کافی به بهره برداری می رسند ،تخصیص اعتبار صدر دصدی خواهد داشت. پیارم به نقل از ایرنا علی اکبر آقایی هم اکنون نیز به طور میانگین ۲۳درصد ...

ندرعباس- رییس کمیسیون عمران مجلس گفت :بر اساس توافقاتی که در مذاکره با معاون رییس جمهور و هیات دولت به دست آمده ،پروژه هایی که امسال با اعتبار کافی به بهره برداری می رسند ،تخصیص اعتبار صدر دصدی خواهد داشت.

پیارم به نقل از ایرنا علی اکبر آقایی هم اکنون نیز به طور میانگین ۲۳درصد از اعتبارات پروژه ها تخصیص یافته است.

وی همچنین با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از طرح های در دست اجرای استان و به ویژه پروژه های مهر ماندگار خاطرنشان کرد: در صورت نیاز کمیسیون عمرانی مجلس منابع مالی تازه ای برای اتمام این طرحها تخصیص خواهد داد.

آقایی اضافه کرد:۱۱نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان سفر سه روزه خود به استان هرمزگان روند پروژه های عمرانی را مورد بازدید قرار داده و فرآیند سرعت بخشی به اتمام آنها را در نشست های تخصصی مورد بررسی قرار می دهند.

تعدادی از اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی اسلامی پنج شنبه از روند ساخت بیمارستان سوانح سوختگی بندرعباس ، مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم و اسکله بندرگاه نخل ناخدا ،مرکز پرتو درمانی ،مجتمع بندری شهید رجایی ،پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند.

همچنین تعدادی از این نمایندگان در گروه های جداگانه روز پنج شنبه عازم شمال ،غرب و شرق استان شدند.

این هیات صبح جمعه نیز پس از حضور در یک نشست دوساعته با حضور استادار هرمزگان ،پنج معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیران اجرایی استان و ارائه گزارش بازدیدهای روز گذشته ،جهت بازدید از پروژه های شهرستان قشم عازم این شهرستان شدند.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2487

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.