امام جمعه حاجی‌آباد هرمزگان گفت: شکار پرنده‌های نظامی و جاسوسی پیشرفته دشمن توسط نیروهای مسلح نشان داد که ادعاهای آنها در حوزه تکنولوژی توخالی و توهم‌آمیز است. به گزارش پیارم به نقل از فارس، حجت‌‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تمام تبلیغات دشمنان بر روی توانمندی ...

امام جمعه حاجی‌آباد هرمزگان گفت: شکار پرنده‌های نظامی و جاسوسی پیشرفته دشمن توسط نیروهای مسلح نشان داد که ادعاهای آنها در حوزه تکنولوژی توخالی و توهم‌آمیز است.

به گزارش پیارم به نقل از فارس، حجت‌‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تمام تبلیغات دشمنان بر روی توانمندی و تکنولوژی‌شان است، اما با رسوایی‌هایی که در آسمان ایران و جنگ غزه برایشان پیش آمده است دیگر در این زمینه نیز حرفی برای گفتن ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز تصویب اساسنامه حقوق بشر در سازمان ملل اضافه کرد: حقوق بشری که برای حمایت از بشریت ایجاد شد در این سال‌ها به چماقی برای ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده و غرب با این ترفند انواع و اقسام جنایات را مرتکب می‌شود.

به گفته وی استکبار هر جا که می‌خواهد بر ملتی فشار آورد از همین چماق حقوق بشر استفاده می‌کند و باید گفت که اگر دولت‌های نخواهند نفرت خود را بر علیه این ترفند ابراز کنند ملت‌ها ساکت نمی‌نشینند.

امام جمعه حاجی‌آباد در ادامه نقش امام سجاد (ع) را در دوران امامتش بسیار ارزشمند و چشمگیر دانست و بیان داشت: آن حضرت در دوران حفقان از طریق دعا جامعه را تربیت می‌کردند و فهم بشری را بالا برد و گوشه‌ای از حقایق بشری را مکشوف کرد و فرهنگ لازم برای نسل‌های بعدی در راستای شناساندن حقایق اسلامی را باز کرد.

وی با بیان انیکه در هر عرصه‌ای فرهنگ لازم آن ایجاد شود، افزود: دشمنان ما نیز به این موضوع پی برده‌اند و با هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی ما به دنبال اجرای نقشه‌های پوچ و باطل خود هستند.

مختاری با بیان اینکه وضعیت نابسامان فعلی در مصر بر سر اسلامی یا اسلامی نبودن این کشور رقم خورده است، افزود: اسلام در مصر، غرب را به خشم آورده است و مردم را به جان یکدیگر انداخته‌اند.

وی در پایان همچنین ارتقای فلسطین در سازمان ملل از یک نهاد ناظر به یک دولت ناظر را نشان از پیشرفت اسلام و خواری دشمنان دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2485

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.