معاون وزیر خارجه با بیان اینکه سوریه از مرحله بحران امنیتی عبور کرده و نیازی به کاربرد سلاح شیمیایی ندارد، گفت: برخی طرف‌ها با ارسال سلاح به این کشور و ادعای احتمال کاربرد این سلاح‌ها به دنبال اهداف خاصی هستند. حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: کسانی که ...

معاون وزیر خارجه با بیان اینکه سوریه از مرحله بحران امنیتی عبور کرده و نیازی به کاربرد سلاح شیمیایی ندارد، گفت: برخی طرف‌ها با ارسال سلاح به این کشور و ادعای احتمال کاربرد این سلاح‌ها به دنبال اهداف خاصی هستند.

خبرگزاری فارس: سوریه نیازی به کاربرد سلاح شیمیایی ندارد

حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: کسانی که مسئول کشتار مردم بیگناه سوریه هستند، امروز از احتمال کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه سخن می‌گویند و این نشانگر آن است که اهداف شومی را در سر می‌پرورانند.

وی با بیان اینکه سوریه نیازی به کاربرد سلاح شیمیایی ندارد، یادآور شد: سوریه اجازه کاربرد احتمالی این سلاح را به گروه‌های مسلح بی مسئولیت و مورد حمایت خارج نیز نخواهد داد.

معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه سوریه از مرحله بحران امنیتی عبور کرده، عنوان کرد: اما برخی طرف‌ها با ارسال سلاح به این کشور و ادعای احتمال کاربرد سلاح شیمیایی به دنبال اهداف خاصی هستند.

امیرعبداللهیان با محکومیت اقدامات تروریستی در سوریه که منجر به قتل و جراحت مردم مقاوم و بصیر این کشور، حکومت و معارضین می‌شود، خاطرنشان کرد‌: برخی طرف‌ها خود را برتر از سازمان ملل و طرح نماینده سازمان ملل در امور سوریه دانسته و تلاش می‌کنند اراده خود را با اقداماتی شتاب‌زده بر سوریه تحمیل کنند.

وی ضمن انتقاد از کابرد گاز‌های کشنده شیمیایی علیه مردم بحرین و سکوت در قبال سرکوب مردم این کشور، اظهار داشت:‌ بحرین و سوریه صرفاً راهکار سیاسی دارند و تداوم مداخلات خارجی امنیت این کشورها و منطقه را به مخاطره انداخته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2471

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.