پیارم خبر:نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد از پروژه های عمرانی در دست اجرای روستاهای سیدجوذر و طارم بازدید به عمل آورد. به گزارش پیارم ، نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد  در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای روستاهای سید جوذر و طارم گفت: تاکید دولت‌های نهم و دهم در خدمات‌رسانی ...

پیارم خبر:نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد از پروژه های عمرانی در دست اجرای روستاهای سیدجوذر و طارم بازدید به عمل آورد.

به گزارش پیارم ، نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد  در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای روستاهای سید جوذر و طارم گفت: تاکید دولت‌های نهم و دهم در خدمات‌رسانی به روستاها نشان از تلاش صادقانه دولتمردان در رده‌های مختلف دارد که امروز شاهد آثار پرخیر و برکت در جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد رفاه در روستاها هستیم.
قادری اظهارداشت :دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا باید با تعامل و همکاری تبا یکدیگر و با مشارکت در جهت توسعه و آبادانی روستاها قدم بردارند.
وی افزود : در توسعه اقتصادی و اجتماعی فضاهای روستایی شوراهای اسلامی روستا و دهیاران باید برای خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2467

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.