پیارم خبر:مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر – روز دانشجو – با حضور دانشجویان و مدیر کل حفظ و آثار ۸سال دفاع مقدس استان و جمع از دانشجویان بسیجی  سه دانشگاه  شهرستان حاجی آباد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم ، سرهنگ محمد دهقانی ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو در این ...

پیارم خبر:مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر – روز دانشجو – با حضور دانشجویان و مدیر کل حفظ و آثار ۸سال دفاع مقدس استان و جمع از دانشجویان بسیجی  سه دانشگاه  شهرستان حاجی آباد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، سرهنگ محمد دهقانی ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو در این مراسم گفت: تعمیق سیاسی حرکت‌های انقلابی همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی جمعی از دانشجویان بیدار، نمونه بارزی از حرکت‌های بزرگ در کشور بوده که در سطح بین‌المللی نمایان شده است.
وی با اشاره به اینکه “قدرت نرم یک بخش اصلی از جمهوری اسلامی ایران است که در صحنه بین‌المللی خودنمایی می‌کند”، تصریح کرد: اقتدار نرم‌افزاری ناشی از قدرت و گفتمان‌سازی است و نظریه‌پردازی جدید بویژه در علوم جدید باید در دانشگاه‌ها تحقق یابد.
دهقانی  با بیان اینکه “دانشگاه‌های ما فقط یک کانون پژوهشی یا علمی صرف نیستند”، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های ما امروز کانون انقلاب و تحول هستند و این چیزی است که در کمتر جایی از جهان مشاهده شده است و تسخیر لانه جاسوسی بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی و انقلابی بود که از درون دانشگاه به وجود آمد و مورد تاکید رهبری قرار گرفت و این نشانه‌ای از چند بعدی بودن دانشگاه‌های ما دارد.
وی در پایان اظهار کرد: جوانان ما به یاری خدا و به برکت خون مقدس شهیدان همواره در راه رشد و آگاهی و شکوفایی جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند و این امیدی است که کشور و رهبر معظم از جوانان دارد.
در پایان مراسم از دانشجویان بسیجی نمونه و گروه جهادی دانشجویی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2464

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.