پیارم خبر:مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد گفت: پزشکان بسیجی تعداد ۵۲ نفر از دانش آموزان منطقه برغنی را بطور رایگان ویزیت کردند. به گزارش خبرنگار پیارم، عباس سالاری ظهر امروز در حاشیه برنامه ارائه خدمات پزشکی به مردم محروم برخی از مناطق این شهرستان اظهار داشت: انجام ویزیت رایگان دانش آموزان مناطق محروم در ...

پیارم خبر:مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد گفت: پزشکان بسیجی تعداد ۵۲ نفر از دانش آموزان منطقه برغنی را بطور رایگان ویزیت کردند.

به گزارش خبرنگار پیارم، عباس سالاری ظهر امروز در حاشیه برنامه ارائه خدمات پزشکی به مردم محروم برخی از مناطق این شهرستان اظهار داشت: انجام ویزیت رایگان دانش آموزان مناطق محروم در حاجی آباد و خدمت‌رسانی به اقشار پایین جامعه را از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در مناطق محروم از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک تیم دندانپزشکی و متعهد به روستای محروم  برغنی حاجی آباد توابع شهرستان اعزام شدند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد با اشاره به حضور پزشک متخصص در روستای محروم برغنی یادآور شد: تیم اعزامی به منطقه محروم برغنی  شامل دندانپزشک، سه تیم کارشناس بهداشتی بودند که با ویزیت دانش آموزان و به آنها خمیر دندان و مسواک دادند.
این مسئول، بسیج را عنصر زنده، پویا، با نشاط و موثر دانست و تصریح کرد: تا زمانی که بسیج با نشاط، انقلابی و با بصیرت حرکت کند از گزند ترفندهای شوم دشمنان نظام و انقلاب مصون می‌مانند.
وی ادامه داد: بسیج تمام برنامه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار را به ‌هم ریخته است از این رو دشمنان همواره سعی می‌کنند تا اقتدار بسیج را از بین ببرند که آرزوی خود را به گور خواهند برد.
سالاری در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد و همکاری و هماهنگی‌های آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان، این شهرستان در ویزیت رایگان مناطق محروم قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2463

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.