پیارم خبر:به مناسبت روزجهانی معلولین، فرماندار حاجی آباد به همراه امام جمعه و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به روستای معدنوئیه رفتند و با خانواده یکی از معلولین این روستا دیدار کردند.. به گزارش پیارم ، در این دیدار صمیمی معلولین و خانواده آنها از نزدیک با فرماندار و امام جمعه شهرستان دیدار نموده و ...

پیارم خبر:به مناسبت روزجهانی معلولین، فرماندار حاجی آباد به همراه امام جمعه و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به روستای معدنوئیه رفتند و با خانواده یکی از معلولین این روستا دیدار کردند..

به گزارش پیارم ، در این دیدار صمیمی معلولین و خانواده آنها از نزدیک با فرماندار و امام جمعه شهرستان دیدار نموده و مشکلات خود را در میان گذاشتند. مسئولین نیز در خصوص رفع مشکلات آنها قول مساعد دادند.
فرماندار حاجی آباد گفت: وظایف انسانی خود را نباید در قبال معلولان فراموش کنیم. این وظیفه ماست که هر چه از دستمان برمی‌آید برای معلولان انجام دهیم.
پور اشرف در پایان تصریح کرد: روز معلولان، روز ارج نهادن به نگاه و عمل همه معلولان است، پس با دیدی توانمند به این عزیزان میهنمان بنگریم.

آقای مجید پودتات  رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی آباد هدف از این بازدید را عرض تبریک روز جهانی معلولین به این عزیزان و بررسی و رسیدگی به مشکلات معلولین و خانواده این عزیزان دانست. وی از امام جمعه و فرماندار محترم به جهت همراهی بهزیستی در مناسبت‌های مختلف تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این بازدیدها هدایایی نیز به رسم یاد بود به معلولین اهداء گردی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2447

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.