پیارم خبر: آیین نمادین این مانور با حضور بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد، مهدی سالاری رئیس آموزش و پرورش وجمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه شهید حقانی حاجی آباد  برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، در این مانور دانش آموزان با نواخته شدن زنگ هشدار ضمن مرور نحوه پناه گرفتن در اماکن امن مانند ...

پیارم خبر: آیین نمادین این مانور با حضور بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد، مهدی سالاری رئیس آموزش و پرورش وجمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه شهید حقانی حاجی آباد  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، در این مانور دانش آموزان با نواخته شدن زنگ هشدار ضمن مرور نحوه پناه گرفتن در اماکن امن مانند زیرنیمکت ها، چارچوب های در و زیرپلکان مدرسه با همکاری نیروهای امدادی و هلال احمر به آسیب دیدگان فرضی نیز یاری رساندند.

فرماندار حاجی آباد هدف از اجرای  مانور زلزله را، ایجاد فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش های مقابله با زلزله و حوادث طبیعی به دانش آموزان می تواند زمینه آموزش خانواده ها را نیز فراهم آورد.

وی افزود: کشور ایران، جزو مناطق زلزله‌خیز جهان است و تنها راه مقابله با این پدیده، رعایت اصول شهرسازی و ساختمان‌سازی و آشنایی با نکات ایمنی و آمادگی جهت برخورد مناسب به هنگام رویایی با زلزله می باشد.
در اجرای این مانور علاوه بر نیروهای آموزش و پرورش، پلیس، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر و اورژانس نیز حضوری فعال داشتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2417

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.