به گزارش پیارم به نقل از بصیرت ، پس از گذشت حدود ۹ ماه از افشای دریافت پول های سران عرب توسط علیرضا نوری زاده ضد انقلاب مرتبط با سازمان سیا و عطاء الله مهاجرانی در جشنواره ۲۷ میراث فرهنگی عربستان سعودی موسوم به “الجنادریه “،این بار خبر می رسد که ۱۸ میلیون دلار دریافتی ...

به گزارش پیارم به نقل از بصیرت ، پس از گذشت حدود ۹ ماه از افشای دریافت پول های سران عرب توسط علیرضا نوری زاده ضد انقلاب مرتبط با سازمان سیا و عطاء الله مهاجرانی در جشنواره ۲۷ میراث فرهنگی عربستان سعودی موسوم به “الجنادریه “،این بار خبر می رسد که ۱۸ میلیون دلار دریافتی قرار است خرج راه اندازی و گسترش شبکه فارسی زبان العربیه توسط این دو مهره سوخته ام آی ۶ شود.

شاهکار این افراد وابسته به دستگاههای اطلاعاتی غرب، تلویزیون فارسی زبان ماهواره ای است که با پول شیوخ عرب در ساختمانی پشت موزه انگلیس در لندن برای پخش به زبان فارسی آماده می شود. این ساختمان هم اکنون از نظر امنیتی تحت حفاظت می باشد.گفته می شود که دو نفر دیگر به نام های چالنگی و بزرگمهر از کارکنان این تلویزیون عربی خواهند بود. گویا این دو تن، سال ها پیش در کشور مصر با یکدیگر همکاری داشته اند.جمشید چالنگی از کارکنان صدای آمریکا بود و چند ماه پیش به طور ناگهانی از آن سازمان اخراج شد.یک منبع آگاه می گوید؛ اخراج چالنگی از صدای آمریکا، در رابطه با نزدیک شدن وی به برخی از عوامل عرب بوده است و این مسئله از چشم آمریکایی ها پنهان نمانده بود.چندی پیش شهرام همایون، مدیر و مالک تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان کانال یک که همیشه مدعی دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی تلویزیون خود می باشد، به طور ضمنی اقدام به باجگیری ماهواره ای کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2411

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.