خبرگزاری پیارم : معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: توانمندی‌های دفاعی ایران معادلات جهانی را به نفع کشور تغییر داده است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز طی نشستی خبری ضمن تبریک هفته نیروی دریایی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری« امروز ارتش جمهوری اسلامی ...

خبرگزاری پیارم : معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: توانمندی‌های دفاعی ایران معادلات جهانی را به نفع کشور تغییر داده است.

خبرگزاری فارس: توانمندی‌های دفاعی ایران معادلات جهانی را به نفع کشور تغییر داده است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز طی نشستی خبری ضمن تبریک هفته نیروی دریایی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری« امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور و ارتش الهی و اسلامی و حقیقتا در خدمت منافع ملی است» که حرکت بالنده و رو به رشد ارتش در سه دهه گذشته تاکیدی بر این مهم است.

وی افزود:این نیروی راهبردی همواره با ایثار، رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و مجاهدت در راه حق سعی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان کرده است که امروز نه تنها در این مهم به خوبی عمل کرده است بلکه بستر آرامش در منطقه و حتی آب‌های بین‌اللملی را نیز فراهم کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان خنثی کردن هر نوع فعالیتی از سوی دشمن را در محدوده قانونی توسط نیروی دریایی را اقتداری بزرگ خواند و تصریح کرد: این امر نشانگر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و رشادت‌های این دلاورمردان است.

بامری با اشاره به اینکه از جمله اهداف نیروی دریایی ارتش حضور در آب‌های آزاد، پهلوگیری در بنادر سایر کشورها از جمله کشورهای دوست و هم پیمان و ارسال پیام صلح و دوستی به این کشورهاست، بیان داشت: روشن است که به زودی جهانیان از نیروی دریایی جمهوری اسلامی به عنوان قویترین نیروی دریایی جهان و پیام آور صلح و امنیت آب‌های جهان یاد خواهند کرد.

وی در ادامه عملیات‌های موفق در خلیج عدن، ساخت ناوشکن‌ها و ناوچه‌های متعدد، مانورهای بزرگ و موفق، توان جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین امنیت کشورمان و پیشرفت در صنایع دفاعی را بیانگر خودباوری، سعی و همت جوانان ایرانی دانست.

بامری حضور نیروهای فرا منطقه‌ای در آب‌های خلیج فارس را در تامین امنیت این آبها بی‌فایده خواند و تصریح کرد: حضور نیروهای فرامنطقه در آب‌های منطقه اگر در راستای تامین امنیت مسلمه ثمر بود حال و روز عراق و افغانستان این چنین نبود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در پایان با تجلیل از مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای هرمزگان اضافه کرد: خون‌های بسیاری برای دستیابی به استقلال و امنیت نظام مقدس اسلامی ایران ریخته شده و همه باید قدردان این جانفشانی‌ها باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2405

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.