خبرگزاری پیارم: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد هرمزگان گفت: صحیفه سجادیه جامعه را در برابر ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها بیمه می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی صبح امروز در نشست ستاد برگزاری دومین همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) با بیان اینکه ترویج آموزه‌های دینی با محوریت صحیفه سجادیه، جامعه را در برابر آسیب‌ها ...

خبرگزاری پیارم: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد هرمزگان گفت: صحیفه سجادیه جامعه را در برابر ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها بیمه می‌کند.

خبرگزاری فارس: صحیفه سجادیه جامعه را در برابر ناهنجاری‌ها بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی صبح امروز در نشست ستاد برگزاری دومین همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) با بیان اینکه ترویج آموزه‌های دینی با محوریت صحیفه سجادیه، جامعه را در برابر آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها بیمه می‌کند، اظهار داشت: از این پس جلسات ثابت صحیفه سجادیه به صورت ماهانه در استان برگزار می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت سه ماهه دبیرخانه این همایش بین‌المللی افزود: دیدار با مراجع عظام و علماء در قم، دیدار با دانشگاهیان و اساتید حوزه‌های استان و نظرخواهی از آنان در برپایی مطلوب همایش بخشی از فعالیت ستاد برگزاری همایش است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: آشنایی بیشتر مردم با اخلاق، شیوه زندگی، سیره علمی و عملی امام سجاد (ع) و همچنین کتاب صحیفه سجادیه و معارف نهفته در دعاها و کلام امام سجاد(ع) و مبارزه با عرفان‌های کاذب از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

پهلوانی با بیان اینکه ترویج آموزه‌های دینی با محوریت صحیفه سجادیه، جامعه را در برابر آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها بیمه می‌کند، بیان داشت: از این پس جلسات ثابت صحیفه سجادیه به صورت ماهانه در استان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود دومین همایش بین المللی سید الساجدین، امام زین العابدین علی بن الحسین (ع) ۲۰ آذرماه سال‌جاری همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2403

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.