پیارم،: بهرام پور اشرف فرماندار و فرمانده سپاه حاجی آباد و بخشدار مرکزی، در روز تاسوعای حسینی به روستای برآفتاب رفته و با بسیجیان در مراسم تاسوعای حسینی همراه شدند. به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع عزادارا تاسوعای حسینی روستای برآفتاب گفت : مراسمات باید پیام آور انقلاب حسینی ...

پیارم،: بهرام پور اشرف فرماندار و فرمانده سپاه حاجی آباد و بخشدار مرکزی، در روز تاسوعای حسینی به روستای برآفتاب رفته و با بسیجیان در مراسم تاسوعای حسینی همراه شدند.

به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جمع عزادارا تاسوعای حسینی روستای برآفتاب گفت : مراسمات باید پیام آور انقلاب حسینی باشند و همه جنبه های ارشادی ، تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی را در بر داشته باشد .
وی ﮔﻔﺖ: ﻧﻘﺶ هیئت های مذهبی ﮐﻠﯿﺪی ﺑﻮده، ﻟﺬا ﺑﺎ ﻓﮑﺮ آﺣﺎد ﻣﺮدم، اﯾﻤﺎن و … آﻧﺎن در ارتباط هستند، و بر همین اساس مسئولین هیئت ها ابتدا باید در زندگی شخصی و اجتماعی خود از این فضا بهره برداری لازم داشته باشند و به گونه ای خودشان را اصلاح کنند که بعنوان یک الگو برای دیگران بشمار آیند.
اباذر سالاری فرمانده ناحیه حاجی آباد در جمع روستائیان برآفتاب با بیان اینکه بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف کشور میدان‌دار بوده‌اند، تصریح کرد: وقتی بسیج و بسیجیان وارد عمل می‌شوند سختی و کمبودها دیگر احساس نمی‌شود زیرا فلسفه تفکر بسیجی ایثارگری و فداکاری در شرایط سخت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2389

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.