پیارم خبر:به مناسبت هفته بسیج مسئولان و فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان حاجی آباد با خانواده شهدا در شهرستان  دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد سالاری فرمانده سپاه ناحیه بسیج حاجی آباد ظهر امروز در این دیدار اظهار داشت: هدف از این دیدار تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام آنها ...

پیارم خبر:به مناسبت هفته بسیج مسئولان و فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان حاجی آباد با خانواده شهدا در شهرستان  دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد سالاری فرمانده سپاه ناحیه بسیج حاجی آباد ظهر امروز در این دیدار اظهار داشت: هدف از این دیدار تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام آنها است.
سالاری افزود: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.
سالاری بیان داشت: توجه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها نیز باید در دستور کار مسئولان استان باشد تا این عزیزان هیچ‌گونه دغدغه‌ای در زمینه کاری و… نداشته باشند.
پور اشرف فرماندار حاجی آباد با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام تصریح کرد: شهید نزد خداوند متعال نیز از جایگاه والایی برخوردار است و از این رو می‌توان گفت شهدا به حق زنده‌اند.
پور اشرف ادامه داد: تلاش برای ادامه راه این عزیزان و حفظ انقلاب اسلامی وظیفه تک‌تک مسلمانان است و همه ما باید در این راستا عمل کنیم.
وی اذعان داشت: دشمنان نظام همیشه فکر می‌کنند با کشتن جوانان و رزمندگان این مرز و بوم می‌توانند تفرقه و نفاق را در میان مردم به وجود آورند در حالی ‌که مردم این منطقه در برابر همه توطئه دشمنان ایستادگی کرده و بدون هیچ ترس و نگرانی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.
پور اشرف در پایان سخنان خود همچنین توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: ما باید ازخودگذشتگی، ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2372

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.