حاجی آباد: همایش بسیج اصناف با حضور فرمانده سپاه و سرهنگ دهقانی مسئول حفظ آثار استان و ریاست مجمع امور صنفی و ارئیس اداره سنعت معدن و اعضای اتحادیه های تعاونی و جمعی از بازاریان در حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پیارم،سرگرد سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به نقش اصناف و ...

حاجی آباد: همایش بسیج اصناف با حضور فرمانده سپاه و سرهنگ دهقانی مسئول حفظ آثار استان و ریاست مجمع امور صنفی و ارئیس اداره سنعت معدن و اعضای اتحادیه های تعاونی و جمعی از بازاریان در حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم،سرگرد سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد : اصناف نقش موثری در شکوفایی اقتصاد مقاومتی دارند.
سالاری عصر سه شنبه در همایش بسیج اصناف  نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری افزود: همان گونه که بسیج اصناف در هشت سال دفاع مقدس با جان و مالشان انقلاب را یاری کردند، امروز نیز با پایبندی به نظام و انقلاب در راه خود استوار هستند.
وی با اشاره به توطئه ها و اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ایجاد تحریم های اقتصادی دشمن را نشانه عجز و ناتوانی آنها دانست و اظهار داشت: استکبار به سرکردگی آمریکا تمامی امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بسته اند اما در حال حاضر شاهد استیصال و انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.

سالاری، افزود: ما در گذشته با جنگ تحمیلی روبرو بودیم اما اکنون جنگ ما جنگ اقتصادی است و نیاز به جهاد داریم ضمن آنکه می بایست از تمامی ظرفیت های کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی استفاده کنیم و در این حوزه به شکوفایی های لازم دست یابیم.
رامین یوسفی ریاست اداره صنعت معدن شهرستان گفت: بعضی برخوردها در ارتباط با گرانی‌ها با اصناف منصفانه نیست زیرا این گرانی‌ها دغدغه خود بازاریان نیز است. نرخ ارز، بورس کالا، حمل ونقل و مشکلات شبکه توزیع از عواملی است که بر گرانی کالا تاثیرگذار است.
سرهنگ دهقانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در همایش بسیج اصناف اظهار داشت: بسیج باید در همه زمینه ها پای کار باشد مخصوصا” در شرایط فعلی که ما در وضعیت اقتصاد مقاومتی هستیم  نقش شما بازریان در این وضعیت کشور خیلی مهم است و ما باید زمینه ای ایجاد کنیم که کمتر به مردم فشار اقتصادی وارد شود.
دهقانی در ادامه افزود: ما در زمان جنگ سیم خاردار هم نداشتیم ولی امروز با تمام تحریم هایی که به ما شده است ما خدارا شکر تقریبا” در همه زمینه ها خودکفا هستیم و فقط باید قدری بیشتر بازار را مدیریت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
وی در ادامه افزود: در کشور جنس و تولیدات  ما به اندازه و خوب است  ولی ما در توزیع دچار مشکل هستیم اگر اجناس درست توزیع شود مشکل گرانی حل می شود.
ودر ادامه همایش اعضای اتحادیه های مجمع امور صنفی و بازاریان به بیان مشکلات خود و راه کارهایی که بشود با گرانی مقابله کرد پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2370

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.