پیارم حاجی آباد: نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه حاجی آباد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه حاجی آباد و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان صبح امروز در حاجی آباد افتتاح شد. حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه‌ عکس و کتاب بسیج توسط بسیج اقدام شایسته ...

پیارم حاجی آباد: نمایشگاه فرهنگی هنری بسیج با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه حاجی آباد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه حاجی آباد و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان صبح امروز در حاجی آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه‌ عکس و کتاب بسیج توسط بسیج اقدام شایسته و مناسبی است که نشان دهنده رشد فرهنگی در شهرستان حاجی آباد  می باشد.
سرگرد سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس و کتاب بسیج با شعار “بسیج، امتداد عاشورا” از امروز تا ششم آذر ماه در حاجی آباد برگزار می شود.
سالاری در ادامه افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰ عنوان از کتاب هایی که بیشترین استقبال را داشته اند جمع آوری و معرفی شده است ۵۰۰ عکس با موضوع دفاع مقدس و بسیج ،جنگ نرم، بیداری اسلامی، عاشورای حسینی، می باشد.
این نمایشگاه، صحنه‌هایی از واقعه عاشورا و کاروان اسرا به تصویر کشیده می‌شود و در بخش دیگر، ماکت عملیات محرم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی افزود: بخش دیگری از این نمایشگاه، به معضلات جامعه به ویژه حجاب  اختصاص دارد و در بخش دیگری از این نمایشگاه، ۸سال دفاع مقدس، موضوع جنگ نرم و تهاجم خاموش دشمن علیه نسل جوان جامعه مورد اشاره قرار می‏گیرد.
اباذر سالاری  بیان کرد: این نمایشگا‌ه به همت فرهنگی بسیج و با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان برپا شده است و بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.
سرگرد سالاری  گفت: محل برگزاری این نمایشگا ها در مسجد جامع شهرستان  می باشد و ساعات کار نمایشگاه صبح ۸ تا ۱۲ و عصر ساعت ۴ تا ۱۰ شب می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2352

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.