پیارم حاجی آباد:همایش عاشورایی نونهالان بسیج صبح امروز در مدرسه شاهد شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، این مراسم با حضور فرماندار و ریاست اداره آموزش و پرورش، امام جمعه و فرمانده سپاه  و جمعی از نونهالان شهرستان شهرستان روز سه شنبه ۹۱/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد برگزار شد. اباذر ...

پیارم حاجی آباد:همایش عاشورایی نونهالان بسیج صبح امروز در مدرسه شاهد شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، این مراسم با حضور فرماندار و ریاست اداره آموزش و پرورش، امام جمعه و فرمانده سپاه  و جمعی از نونهالان شهرستان شهرستان روز سه شنبه ۹۱/۰۸/۳۰ از ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد برگزار شد.
اباذر سالاری فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد، هدف از این همایش تقویت بسیج نونهالان با نگاه تربیتی به عنوان یاران انقلاب و همگام سازی خانواده ها با بسیج نونهالان برگزار شد.
مهدی سالاری ریاست آموزش و پرورش در جمع نونهالان افزودند: شما نو نهالان آینده سازان این مملکت هستید و باید همیشه در همه کارهای خود ائمه و فرزندان ائمه را الگو خود قرار دهید .
سالاری به دانش آموزان تاکید کردند: همیشه نماز خود را اول وقت بخوانید و قرآن و یاد بگیرید و آن را به دیگران یاد بدهید.
سالاری در پایان یاد جاج محسن نوروزی دانش آموز نمونه مدرسه شاهد را که حافظ قرآن بودند  و در سانحه تصادف کربلای معلا شهید شدند را گرامی داشتند و از خانواده حاج محسن که در جمع نونهلان حضور داشتند قدر دانی و دلجویی کردند.
و دانش آموزان مدرسه شاهد به یاد شهدای دشت کربلا و حاج محسن نوروزی لباس مشکی به تن کردهند و به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2349

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.