پیارم خبر: فرماندار حاجی آباد:نظارت‌ها و برخوردها ستاد تنظیم بازار باید برای مردم  قابل لمس باشد. به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به عملکرد مثبت و قابل تقدیر این ستاد در جهت تنظیم بازار اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار باید با سرکشی، کنترل و نظارت ...

پیارم خبر: فرماندار حاجی آباد:نظارت‌ها و برخوردها ستاد تنظیم بازار باید برای مردم  قابل لمس باشد.

به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به عملکرد مثبت و قابل تقدیر این ستاد در جهت تنظیم بازار اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار باید با سرکشی، کنترل و نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع نان و دیگر اقلام و مایحتاج عمومی مردم برای بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی عرضه در بازار، نظارت بیشتری بر عملکرد واحدهای صنفی داشته باشد.
وی افزود:نظارت‌ها و برخوردها ستاد تنظیم بازار باید برای مردم  قابل لمس باشد و با محتکران و گرانفروشان با قاطعیت و جدیت تمام برخورد شود.
پور اشرف  تصریح کرد: شرایط کنونی بازار شرایط بسامانی نیست و نگاه مردم به مسئولان است که چگونه با تدبیر و اندیشه این شرایط را کنترل می‌کنند.
نماینده عالی دولت در حاجی آباد با توجه به نوسانات بازار کالاها به خصوص تامین وتوزیع کالاهای اساسی در سطح بازار برهمکاری همه مسولین شهرستان بخصوص اعضاء محترم ستاد تنظیم بازار شهرستان با اداره صنعت،معدن وتجارت تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2348

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.