پیارم خبر:نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد  ، با ارسال پیامی فرارسیدن ماه خونبار محرم‌الحرام سال ۱۴۳۲ را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است به عموم ملت ایران ، و همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت تسلیت گفت . به گزارش خبرنگار پیارم، در این پیام آمده است: کلّ ...

پیارم خبر:نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد  ، با ارسال پیامی فرارسیدن ماه خونبار محرم‌الحرام سال ۱۴۳۲ را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است به عموم ملت ایران ، و همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار پیارم، در این پیام آمده است:
کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا
این جمله و شعار ، نشان دهنده پیوستگی و تداوم خط درگیری حق و باطل در همه زمانها و مکانهاست . عاشورا و کربلا ، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است .
واقعه عاشورا یک رویداد یک‌روزه نیست، عاشورا مظلومانه‌ترین و جانگدازترین تراژدی تاریخ است وکربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست نبض زمین در کربلا می تپد کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است.
حسین بن علی علیه السلام مظهر تقوای الهی و نمونه اعلای وارستگی و پارسایی است  که پیام دشمن شکنش هیهات منا الذله لرزه بر اندام ستمگران تاریخ انداخته و انسانهای طالب حق و حقیقت را به مبارزه خستگی نا پذیر علیه جور فساد فرا خوانده است.
این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را که همان حفظ آزادگی و شرافت انسانی است خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و تاریخ غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را به مسلمانان، آزادی خواهان ، و مردم شریف و متدین حاجی آباد تسلیت می گویم. به امید اینکه شعار «هیهات منّا الذّله» جامه عمل بپوشد و پرچم پر افتخار نهضت حسینی در تمام جهان به اهتزاز در آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2347

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.