`پیارم خبر: امام جمعه حاجی آباد گفت:امسال نیز همچون سال گذشته مراسم عزاداری باشکوه مردم شریف حاجی آباد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از شبکه های سراسری تلویزیون پخش خواهد شد. حجت الاسلام روح الله مختاری در گفتگو با خبر نگار پیارم  گفت: امسال دومین  سال است که توفیق داریم برنامه ...

`پیارم خبر: امام جمعه حاجی آباد گفت:امسال نیز همچون سال گذشته مراسم عزاداری باشکوه مردم شریف حاجی آباد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از شبکه های سراسری تلویزیون پخش خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله مختاری در گفتگو با خبر نگار پیارم  گفت: امسال دومین  سال است که توفیق داریم برنامه عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ازحاجی آباد را با کمال افتخار به صورت زنده از شبکه سراسری تلویزیونی پخش کنیم و اجرای برنامه امسال همچون سالهای گذشته با همکاری کلیه نهادها ودستگاههای اجرایی و هیات عزاداری ودوستداران سیدالشهداو اهل بیت انجام خواهد شد که جا دارد از همکاری خالصانه این همه این عزیزان که با وحدت و همدلی پای کار هستند  تشکر و قدردانی نمایم.
وی ادامه داد: با توجه به تجارب واستقبال خوبی که سال گذشته صورت گرفت مراسم عزاداری را   با برنامه تر ومنسجم تر در محوطه امامزاده سید محمد(س) برگزار میکنیم.
امام جمعه حاجی آباد افزود: امسال تصاویر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی حاجی آباد از شبکه های ۱،۲،۳،۴،خبر،جام.جم،سحروشبکه استانی پخش خواهند شد
وی در خصوص زمان شروع مراسم به صورت زنده برروی روی شبکه ها گفت: در روز تاسوعا مراسم از ساعت ۵/۸ صبح تا قبل ازنماز ظهر وعصر نیز از ساعت ۱۴ تا قبل از نماز مغرب وعشا ادامه خواهد داشت و در روز عاشورا که با فشردگی برنامه عزاداری ومراسم حرکت هیئت ها همراه خواهیم بود از صبح آغاز شده و بانمازظهرعاشورا خاتمه خواهد یافت.
مختاری در پایان از همکاری صدا وسیمای مرکز خلیج فارس وکلیه نهادها ارگانها و افرادی که به هر نحو در انجام این برنامه این مجموعه  را یاری میدهند تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2346

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.