پیارم خبر: همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه و پایگاهای بسیج  با حضور فرماندار و فرمانده سپاه وفرمانده پایگاهای بسیج صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد برگزارشد. به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه سپاه حاجی آباد در جمع ائمه جماعت و فرماندهان حوزه و پایگاهها با بیان اینکه ...

پیارم خبر: همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه و پایگاهای بسیج  با حضور فرماندار و فرمانده سپاه وفرمانده پایگاهای بسیج صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پیارم، اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه سپاه حاجی آباد در جمع ائمه جماعت و فرماندهان حوزه و پایگاهها با بیان اینکه هفته بسیج امسال حال و هوای عاشورایی دارد، گفت: بسیج امتداد عاشور است و شعار همه بسیجیان عالم شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) بوده که در مقابل همه زورگویان چون کوه می ایستد و مقاومت می کند و پرچم حق طلبی و آرمانخواهی را بلند نگه می دارد.
وی در ادامه افزود: بسیجی یعنی علی (ع) که با تمام وجودش برای اسلام و پایداری آن تلاش کرد، هر کس که در دل برای سرنوشت خود، سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل اس ، آن کسی که برایش آینده این کشور و این ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می شود، آن کسی که این احساسات و این درک ها را دارد و حاضر است در این راه قدمی بردارد او بسیجی است.
سالاری افزود:  بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور و مخصوص این انقلاب است.این هم یکی از آن چیزهایی است که امام بزرگوار ما با دید الهی خود، با حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده بود، برای کشور و ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشت. هرجا وظیفه ای باشد، انسان بسیجی در میدان آن وظیفه، حاضر است.
سالاری به فرماندهان حوزه پایگاها تاکید کردند: امروز ماموریت اصلی ما در بسیج انسان سازی است و یک فرمانده قوی آن کسی است که بتواند در جذب و تربیت یک نیروی بسیجی تلاش کند و محیط و خودش را از هر آلودگی و ناپاکی دور نگاه دارد.
ودر پایان سالاری آمادگی خود و مسئولین پایگاهای بسیج در پیشرفت کارهای عمرانی ، فرهنگی ، سازندگی اعلام کردند و گفتند: ما امروز اماده هرگونه همکاری با دستگاهی دولتی در جهت حل مشکلات جوانان هستیم.
در ادامه بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد ضمن عرض خیر مقدم یاد و خاطره شهدا جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و گفتند: ما هرچه داریم و نداریم به برکت خون این شهدای بسیج و بسیجیان است.
پور اشرف افزود: بسیج درخت پرثمری است که حضرت امام آن را کاشتند و شهدا آن را با خون خود آبیار کردند و اذان شهادت را سر دادند. بسیج در زمان جنگ جنگ را اداره کرد و امروز در زمینه های سازندگی، علمی، فرهنگی و در زمینه مقابله در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده است.
فرماندار افزود هر جا که ستونی از این مملکت مشکل پیدا می کند بسیج وارد عمل می شود و دشمنا ن آن قدر از بسیج می ترسند  که از دیگر تجهیزات نظامی ما نمی هراسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2345

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.