خبرگزاری پیارم: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط وزارت نیرو، واحد آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور شد. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیرعامل آبفای هرمزگان در این رابطه ...

خبرگزاری پیارم: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط وزارت نیرو، واحد آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور شد.

خبرگزاری فارس: تندیس مدیریت برتر واحد آمار به آبفای هرمزگان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیرعامل آبفای هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: در گردهمایی واحدهای آمار و اطلاعات شرکت‌های زیر مجموعه نیرو که با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو و رئیس مرکز آمار ایران همزمان با نخستین جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری برگزار شد، تندیس و لوح رتبه برتر به شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اهدا شد.

حسین خادمی افزود: به منظور تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و جایگاه فعالیت‌های آماری و بنا به اهمیت جمع‌آوری دقیق، به موقع و صحیح اطلاعات در شرکت‌های آب و فاضلاب، واحد آمار این شرکت با ارزیابی‌های صورت گرفته موفق به کسب رتبه برتر در مدیریت فعالیت‌های آماری در عملکرد سال ۱۳۹۰ بخش آمار و اطلاعات صنعت آب و فاضلاب کشور شده است.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه آبفای هرمزگان تنها منتخب واحد آمار و اطلاعات شرکت‌های تابع وزارت نیرو در استان است، تاکید کرد: آمار و اطلاعات مهم‌ترین ابزار برای مدیریت در دنیای امروز است که بی‌شک تنها آمار و اطلاعات صحیح و به موقع می‌تواند موجبات تصمیمات مهم و اساسی را فراهم سازد.

عبدالعظیم نجیبی ادامه داد: در این راستا شرکت آبفای هرمزگان با ایجاد بانک‌های اطلاعاتی بسیار قوی سعی در پیاده‌سازی نرم‌افزارهای متعدد و شناسایی داده‌ها در سطح استان کرده و با به‌کارگیری ابزارهای متعدد آماری امکان تهیه گزارش‌های مهم آماری را برای مدیران شرکت ایجاد کرده است.

این مسئول مهم‌ترین عامل پیشرفت حاصله از این نتایج را بررسی دقیق آمار و اطلاعات در کارگروه‌های تخصصی، تحلیل، تجزیه و بروز رسانی دوره‌ای عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در این شرکت توانسته اطلاعات را با بهترین کیفیت پردازش و منتشر کند.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از طریق وب سایت شرکت به صورت روزانه اقدام به جمع‌آوری عملکرد در بخش‌های مختلف کرده و نتایج را به صورت ماهانه، ‌دو ماهه و شش ماهه به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارائه می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2337

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.