خبرگزاری پیارم: رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد علیرغم آنکه از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند اما ارزیابی‌های لازم برای احتمال پایان دادن به این خشونت‌ها را ظرف ۳۶ تا ۴۸ آینده را بررسی خواهد کرد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنان جدید خود در تایلند ...

خبرگزاری پیارم: رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد علیرغم آنکه از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند اما ارزیابی‌های لازم برای احتمال پایان دادن به این خشونت‌ها را ظرف ۳۶ تا ۴۸ آینده را بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اوباما: از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کامل می‌کنیم

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنان جدید خود در تایلند تأکید کرد که کاملاً‌ از حق اسرائیل برای دفاع از خود استفاده می‌کند اما فعالانه در تلاش است تا به این خشونت‌ها پایان دهد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی از رژیم صهیونیستی حمایت کرده که این رژیم از چهارشنبه هفته گذشته حملات خود به نوار غزه را آغاز کرده و ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۵۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

اوباما در سخنان خود تأکید کرد که ظرف ۳۶ تا ۴۸ ساعت آینده ارزیابی‌های لازم را در خصوص اینکه آیا پیشرفت‌های لازم برای توقف بحران لازم قابل به وجود آمدن است یا خیر را بررسی می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا با تأکید بر حمایت خود از رژیم صهیونیستی ادامه داد: تلاش جدی برای صلح در خاورمیانه پس از آن آغاز می‌شود که هیچ موشکی به قلمرو فلسطینیان شلیک نشود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2336

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.