پیارم خبر:بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد ، با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام خونبار نهضت حسینی به همه‌ی سوگواران حضرت سیدالشهداء(ع) و به ویژه مردم شریف و ولایتمدار حاجی آباد و همه عاشقان سیدالشهداء (ع) ، بر تبلیغ شعائر حسینی و ارتقای روزافزون فرهنگ عاشورائی تأکید کرد. به گزارش خبرنگار پیارم، در ...

پیارم خبر:بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد ، با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام خونبار نهضت حسینی به همه‌ی سوگواران حضرت سیدالشهداء(ع) و به ویژه مردم شریف و ولایتمدار حاجی آباد و همه عاشقان سیدالشهداء (ع) ، بر تبلیغ شعائر حسینی و ارتقای روزافزون فرهنگ عاشورائی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم، در این پیام آمده است:
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه
بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان عاقبتْ متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود و حاکمیت طاغوت که اینک بر بخش‌های عمده‌ای از جهان سیطره دارد، از صفحه‌ی روزگار رخت برخواهد بست.
نه کربلا به یک سرزمین محدود می‌شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می‌یابد. کربلا مدرسه‌ای است که درس شهادت طلبی و ایثارگری و پایداری و پاسداری را به ما می‌آموزد و حسین (علیه‌السلام) بهترین آموزگاری بود که عملاً آموخت تقوا، گوشه نشینی و عزلت و دوری از جامعه نیست؛ بلکه موهبتی است که با بصیرت، دانایی و ستیز دائم با هواهای نفسانی و مفاسد اجتماعی به دست می‌آید. این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
عاشورا برای ما تنها یک حادثه نیست چشمه نوری است که سیاهی‌ها و تاریکی‌ها را از جان می‌شوید و زلالی و پاکی را سخاوتمندانه به آن هدیه می‌کند لذا در این مقطع تاریخی که فرهنگ عاشورایی الگوی تامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری از این فرصت برای ارتقای فضایل معنوی و بصیرت‌افزایی استفاده نموده و با آرمان‌های حسینی تجدید میثاقی دوباره کنیم و بیش از پیش این نهضت سرخ را سرمشق و الگوی خود تا ظهور حکومت جهانی مظهر عدل و قسط،” قائم آل محمد(ص)” قرار دهیم.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فدا)، رهبر معظم انقلاب و همه عاشقان و ارادتمندان آستان عصمت و طهارت(س) بالاخص مردم مومن و متدین شهرستان حاجی آباد تسلیت عرض نموده و توجه همه عزاداران و سوگواران حسینی و هیئات مذهبی را به تاسی از سیره آن حضرت و درک پیام‌های واقعی نهضت عاشورا، معطوف می‌دارم ، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزن منّان واقع گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2332

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.