پیارم خبر:فرماندار حاجی آباد گفت : برنامه های هفته بسیج در حاجی آباد با محوریت محرم برگزار می شود. به گزارش پیارم، فرمانداری حاجی آباد  بهرام پور اشرف در جمع مسئولین شهرستان با اشاره به  تقارن ایام هفته بسیج با ایام سوگواری ماه محرم گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمنان سعی خود را برای ...

پیارم خبر:فرماندار حاجی آباد گفت : برنامه های هفته بسیج در حاجی آباد با محوریت محرم برگزار می شود.

به گزارش پیارم، فرمانداری حاجی آباد  بهرام پور اشرف در جمع مسئولین شهرستان با اشاره به  تقارن ایام هفته بسیج با ایام سوگواری ماه محرم گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمنان سعی خود را برای تضعیف اسلام و ارزش های اسلامی بکار بسته اند، باید با حفظ وحدت و انسجام محافل معنوی، برنامه های هفته بسیج رابا محوریت محرم برگزارکرد.
پوراشرف  با تشریح دلاوریهای و ایثارگریهای بسیج در دوران انقلاب اسلامی ازاستکبار ستیزی، ولایت مداری،تحکیم وحدت و همدلی به عنوان خصوصیات برجسته بسیجیان یاد کردو افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته،توان مقابله بایکایک ارتش های کلاسیک جهانی را دارد.
وی اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، دیدار با خانواده های معظم شهدای بسیجی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا ، افتتاح نمایشگاه بسیج و برگزاری محافل انس با قرآن را از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.
نماینده عالی دولت در حاجی آباد بر هماهنگی و همکاری تمام دستگاههای اجرایی برای برگزاری باشکوه آیین های هفته بسیج در این شهرستان تاکید کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2331

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.