پیارم خبر: جلسه ستاد پشتیبانی هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد عصر امروز ساعت ۱۸:۰۰ برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد اباذر سالاری فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد ضمن عرض تسلیت  به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای ...

پیارم خبر: جلسه ستاد پشتیبانی هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری حاجی آباد عصر امروز ساعت ۱۸:۰۰ برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد اباذر سالاری فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد ضمن عرض تسلیت  به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس  را گرامیداشت.
وی در ادامه به تقارن هفته بسیج و ماه محرم اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌هایی تدوین شود که هفته بسیج امسال رنگ و بوی محرم به خود گرفته و متفاوت از سال‌های دیگر برگزار شود تا برنامه‌های ما متناسب با برنامه‌هایی که بسیجیان ما در گذشته در ماه محرم انجام می‌دانند، باشد.
وی اذعان داشت: نباید در سالی که روز تاسیس ارتش بیست میلیونی  درست متقارن با  روز عاشورا است برنامه‌های ما مثل سنوات گذشته اجرا شود بلکه باید کارهای برجسته‌تر و تاثیرگذارتری را شاهد باشیم.
سالاری در ادامه به تشریح برنامه های پیشنهادی هفته بسیج شهرستان پرداختند و گفتند دیدار از خانواده شهدا یکی از برنامه های مهم این هفته می باشد.
پور اشرف فرماندار حاجی آباد ضمن برگداشت هفته بسیج و گفتند ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و اگر ما امروز پشت این میز نشستیم به برکت خون همین شهدای بسیجی است. وی در ادامه اظهار داشت:بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی است.بسیج هدیه ای از طرف امام خمینی به مردم ایران بوده است و امروزه بسیج یکی از بازوهای دفاعی کشور مان است.
فرماندار حاجی آباد به اهمیت فضاسازی فرهنگی در هفته بسیج اشاره و بیان داشت: لازم نیست جلوی ادارات پارچه و بنر بزنیم بلکه باید به بعد فرهنگی هم توجه شود تا برنامه‌های ما برای نسل جوان پر محتوی و جذاب باشد و از مطالب تبلیغی تاثیرگذار استفاده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2329

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.