پیارم خبر: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیرکل  آب و فاظلاب شهری و معاون ادارکل آب و فاظلاب روستایی استان و مسئولین شهرستان عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پیارم، در ابتدای این جلسه  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقاروح ا… مختاری ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمان ...

پیارم خبر: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیرکل  آب و فاظلاب شهری و معاون ادارکل آب و فاظلاب روستایی استان و مسئولین شهرستان عصر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم، در ابتدای این جلسه  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقاروح ا… مختاری ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمان حاضر در جلسه و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه غم و اندوه و در خصوص قیام آقا امام حسین(ع)اظهار داشت: آنچه بعد از نهضت عاشورا مهم است درس گرفتن از زندگی سید الشهدا و یاران آن حضرت است.
وی در ادامه افزود: امام حسین(ع) مکتب نجات بخش بشریت است اگر مکتب عاشورا به درستی به جهانیان معرفی شود بشر می تواند از زندگی سید الشهدا الگو بگیرد مکتب عاشورا بشر را به سعادت رهنمو می کند.
مختاری ادامه داد: حضرت سید الشهدا تمام زندگی را برای رضای خدا وقف کردند و اگر امام حسین قیام کرد و زن بچه هایش را به کربلا آورد و همه آنها را قتل عام کردند به خاطر جلب رضایت خداوند بود چون حسین (ع) قلب و دلش متوجه خدا بود و ما باید این نکته را مود توجه قرار داده و اگر تلاشی می کنیم برای جلب رضایت خداوند باشد.
مختاری در ادامه سخنانش تاکید بر شرایط حساس ایران کردند و گفتند: شرایط کشور با وجود تحریم ها  حساس شده است ما باید به این تحریم ها توجه نکنیم و به  فکر پیشرفت جامعه و کشورمان باشیم، ما باصبر و استقامت بتوانیم از این تحریم ها سربلند بیرون بیایم.و این آخرین حربه دشمن است که علیه ایران در پیش گرفته است و اگر از این آزمون سربلند بیرون بیایم دیگر آمریکا هیچ غلتی نمی تواند بکند.
سرگرد پاسدار اباذر سالاری فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، در جلسه شورای اداری شهرستان برنامه های پیشنهادی هفته بسیج را تشریح کردند.
در ادامه جلسه آقای خادمی مدیر آب و فاظلاب شهری استان ضمن گزارشی در خصوص  آب شرب شهرستان حاجی آباد گفتند: شهرستان حاجی آباد در سال ۵۱ لوله کشی آب شرب انجام شد ولی امروز بحمد الله شاهدیم که اکثر روستاهای شهرستان دارای آب شرب لوله کشی هستند و ما درصدد آبرسانی به روستاهایی که کمبود یا با مشکل بی آبی مواجع هستند هستیم.
حجت اسلام فوادیان مسئول اداره تبلیغات شهرستان، برنامه های شهرستان در ماه محرم را تشریح کردند.
بهرام پور اشرف فرماندار شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه غم و اندوه و تبریک به مناسبت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامیداشتند و گفتند: ما هرچه داریم از شهدا داریم اگر امروز ایران سربلند است و توانسته خود را در جهان مطرح کند به خاطر خون شهدای بسیجی جنگ تحمیلی است.

پور اشرف در ادامه به مشکلات و رسیدگی به مصوبات ادارات پرداختند و به همه مسئولین ادارات تاکید کردند: در هر چه بهتر برگزاری مراسمات هفته بسیج و ایام عاشورا همکاری لازم را با بسیج داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2328

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.